חדר מיון אסותא. צילום: אורי קריספין
חדר מיון אסותא. צילום: אורי קריספין

"אני אביא את דומרני": אישום נגד אדם שאיים על הצוות באסותא אשדוד

תושב בני עי"ש שדרש לדבר עם רופא בטלפון וסורב, נאשם כי איים על אנשי הצוות שם וגם על הקב"ט של בית החולים. "אני אשב עליך מאסר עולם", אמר לו

פורסם בתאריך: 2.2.21 15:01

     

משטרת ישראל הגישה לפני מספר ימים, כתב אישום נגד אדם שאיים לפגוע בצוות העובדים של בית החולים אסותא אשדוד.

מדובר בתושב בני עי"ש בן 55 שחש כאבים והחליט להתקשר למזכירות חדר המיון באסותא אשדוד. רכזת השליטה בבית החולים קיבלה את שיחתו והוא סיפר כי בשל כאבים שהוא חש, הוא מבקש לדבר עם רופא. הוא נענה בשלילה והדבר עורר את זעמו, "אני אגיע למיון ואראה לכם מה זה", אמר לה, "אני אסגור חשבון, ישבתי מאסר, אתם תשמעו ממני".

הכניסה למיון בביה"ח אסותא אשדוד. צילום: משה פולבש מד"א אשדוד

הכניסה למיון בביה"ח אסותא אשדוד. צילום: משה פולבש מד"א אשדוד

אלא שהוא לא הרפה והמשיך לבצע עוד ועוד שיחות לבית החולים. בשלב הזה החליט אחד מהרופאים במקום לסיים עם זה, אז הוא ענה לשיחה והציע לאיש להגיע למיון ולהיבדק. אלא שגם התגובה הזאת עוררה את זעמו, "אני מכיר אותך, ישבתי בגללך בכלא שנתיים, תזמין לי מונית, אני אבוא לזיין אותך. אני אזיין אותך עם המשטרה", אמר לרופא.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעקבות זאת עירבו שם את קצין הביטחון של בית החולים והוא התקשר לטלפון של האיש וביקש ממנו להפסיק ולהטריד את אנשי הצוות. האיש ענה לו: "אל תדבר איתי כמו דומרני, אתה רוצה שאני אביא עכשיו את דומרני שיבוא אליך?".

כעבור חמש דקות התקשר האיש לטלפון של הקב"ט ואמר לו: "אני אגבס לך את הראש, הבת שלי מג"בניקית, היא תבוא ותביא לך את מג"ב לתוך הפרצוף שלך, יא טמבל בן זונה". וכעבור זמן קצר הוא התקשר שוב לקב"ט ואמר לו: "עכשיו אני מגיע אליך, אני אשב עליך מאסר עולם, לא רצח, אמת אני מדבר".

בהמשך הוא התקשר ושב ושוב לקב"ט שלא ענה לשיחות.

הוא נחקר על כך במשטרה, הובא להארכת מעצר, בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים, אך הוא שוחרר בו ביום על ידי המשטרה. כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של איומים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר