סטאר סנטר. צילום: פבל
סטאר סנטר. צילום: פבל

בגלל ויכוח: תושב אשדוד הורשע כי שבר את ידה של מוכרת בסטאר סנטר

אדיר אלזרה, תושב אשדוד הורשע בכך ששבר את ידה של עובדת בחנות טויס אר אס בסטאר סנטר, לאחר שבמהלך חילופי דברים ביניהם הוא דחף אותה והפיל אותה לרצפה

פורסם בתאריך: 28.1.21 16:05

     

בית משפט השלום באשדוד הרשיע היום את אדיר אלזרה, בן 37 מאשדוד, בכך שתקף עובדת בחנות טויס אר אס בסטאר סנטר, הפיל אותה על הרצפה וגרם לה לשבר בידה.

המקרה קרה בספטמבר 2017, אז הגיע אלזרה יחד עם בנו ורכש שני רובי משחק לבנו. כעבור זמן האו חזר לשם וטען שאחד הרובים תקול וביקש להחליפו. בחנות טענו כי הרובה תקין ומנהלת המשמרת אמרה כי לכן הוא לא יוכל להחליף אותו. אלא שהוא החליט כי חייבים להחליף לו ולכן שלח את בנו להביא רובה חדש מהמדף, הוא לקח אותו והחל לצאת מהחנות.

מנהלת המשמרת שראתה את זה יצאה מיד אחריו כשהאי אומרת לו שהוא גנב, אבל האו נכנס לאוטו שלו והיא נעמדה ליד החלון וירקה הצידה. "ואז הוא ירד מהאוטו. תפס אותי מהכתפיים, ירק לי בפנים, ואז הוא זרק אותי לרצפה, לכביש", העידה מנהלת המשמרת בבית המשפט.

היא העידה כי בהתחלה לא רצתה להגיש נגדו תלונה במשטרה, אבל אחרי שהיא סבלה מכאבים והלכה לרופא והתברר כי יש לה שבר בידה השמאלית, היא החליטה להגיש תלונה, "אני הייתי חודשיים וחצי עם הגבס, מאוד פחדתי", העידה. בעקבות התלונה במשטרה, נחקר אלזרה ולאחר מכן הוגש נגדו כתב אישום.

תחנת המשטרה באשדוד. צילום: דור גפני

תחנת המשטרה באשדוד. צילום: דור גפני

אלזרה מצידו טען כי הוא נגע בה כלל וכלל: "יצאתי מהאוטו, אני באתי לקראתה להגיד לה כאילו יש פה אישה וילדים מה זה איזה בושות את עושה, רציתי לנהל איתה דו שיח שתעזוב אותי היא הלכה אחורה, פגעה באבני השפה של המדרכה מאחורה, נפלה ואני נכנסתי לאוטו ופשוט נסעתי", העיד.

מנהלת המשמרת הביאה את אחד מעובדיה שראה את המקרה, כעדות לאירוע. ואילו אלזרה הבאי את אשתו לעדות שתתמוך בגירסתו.

בית המשפט קבע כי הוא לא נותן אמון בגירסתו של אלזרה וכן כתב כי נמצאו סתירות בין עדותו של אלזרה לעדות של אשתו.

"סוף דבר, נוכח כל המפורט עד כה, יש לקבוע כי עלה בידי התביעה להוכיח ברף הנדרש את המיוחס לנאשם בכתב האישום, ועל כן אני מרשיעה את הנאשם בביצוע העבירה המיוחסות לו בכתב האישום: עבירת תקיפה הגורמת חבלה של ממש", כתבה השופטת עדי אייזדורפר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בחודש מרץ יחלו הטיעונים לעונש לקראת גזר הדין.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר