תקיפת הקטינה בתיעוד מתוך סרטון
תקיפת הקטינה בתיעוד מתוך סרטון

"היום זו הבת שלי מחר שלכם": שתי תושבות אשדוד נחקרות בחשד לתקיפת בת 12

אמש הותקפה קטינה בת 12 על ידי שתי נשים בוגרות. תיעוד של התקיפה הופץ ברשת והתוקפות עוכבו לחקירה. "לאן הגענו? אמהות מרימות ידיים ומקללות בת 12", כתבה אמה של הקטינה

פורסם בתאריך: 26.1.21 11:46

     

אתמול, אחר הצהריים באחד מגני השעשועים באשדוד, הותקפה קטינה בת 12 במכות על ידי שתי נשים בוגרות. הבוקר ניגשה אמה של הקטינה לתחנת המשטרה והגישה תלונה ושתי הנשים הללו נחקרות כעת בתחנה.

אמה של הקטינה פרסמה פוסט בפייסבוק ובו הסבירה כי בתה שיחקה שם עם חבריה "וכתוצאה מכך נפלה בטעות ילדה בת שנתיים", כתב האם והוסיפה: "הילדה שלי קיבלה סטירה וספגה קללות כי העיזה לבקש סליחה ולומר שזו הייתה טעות, והיא גם הסתכלה לה בעיניים כשביקשה סליחה".

תקיפת הקטינה בתיעוד מתוך סרטון

תקיפה נוספת של הקטינה בתיעוד מתוך סרטון

מתיעוד שהופץ באינטרנט נראית אישה אחת מתקרבת בריצה לאותה קטינה, מכה אותה בפניה ומגדפת אותה "יא שרמוטה, בואי אם אני לא שובר אותך ושולחת אותך לבית החולים".

צפו בתיעוד המלא:

לאחר מכן, בתיעוד נוסף נראית אישה אחרת כשהיא עומדת מול אותה הקטינה ואומרת לה: "אל תסתכלי עליי בגובה העיניים" ואז סוטרת לה בפניה ובמקום מתפתחת מהומה וצעקות.

"הבת שלי לא בובה. היום זו הבת שלי מחר זו הבת שלכם", כתבה האם באותו הפוסט, "בושה וחרפה, חלאת המין האנושי, אין מילה אחרת לתאר. ככה מתנהגות נשים מבוגרות אמהות לילדים קטנים מרימות ידיים ומקללות ילדה בת 12 בגלל ששיחקה עם חבריה בפארק. ככה נראית המציאות בימינו. לאן הגענו? המגפה האמיתית היא האנשים שלוקחים את החוק לידיים ומרשים לעצמם להרים יד ולקלל ילדה בת 12 על טעות אנוש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל עיכבה הבוקר לחקירה 2 נשים מאשדוד, בחשד שתקפו אמש קטינה בפארק ציבורי. המשטרה פתחה בחקירה, בעקבות תיעוד שהגיע אמש לידי המשטרה ותלונה שהוגשה, והבוקר אותרו 2 החשודות בתקיפה, והן נחקרות בשעה זו בתחנת המשטרה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר