עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
עצור. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

פקח בעיריית אשדוד ביקש לרשום דוח על אי עטיית מסכה והוכה קשות

תושב אשדוד נעצר לאחר שעל פי החשד, היכה פקח עירייה שביקש לרשום לו דוח על אי עטיית מסכה ונמלט מהזירה. רק כעת, כעבור שלושה חודשים הוא אותר ונעצר

פורסם בתאריך: 19.1.21 10:07

     

שלושה חודשים של ניסיונות איתור הסתיימו כעת, עם מעצרו של תושב אשדוד החשוד כי היכה קשות פקח שביקש לרשום לו דוח על אי עטיית מסכה.

המקרה הזה התרחש בחודש אוקטובר, לפני כשלושה חודשים, כאשר פקח של עיריית אשדוד הסתובב בעיר על מנת לאכוף עבירות שונות. בזמן שסייר ברחוב בני ברית, הוא הבחין בשני צעירים רוכבים בניגוד לחוק וללא מסכות.

רוכבי קורקינט ואופניים חשמליים. צילום: אלירם משה

רוכבי קורקינט ואופניים חשמליים. צילום ארכיון: אלירם משה

מיד לאחר מכן, נמלט רוכב האופניים מהזירה, כאשר זהותו אינה ידועה ואילו הפקח נותר שכוב על הרצפה ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים אסותא.

הפקח קרא להם לעצור, וביקש לרשום להם דוח על העבירות שביצעו. אלא שאחד הרוכבים חשב אחרת והחליט שלא לקבל את הדו"ח ובתגובה, כך על פי החשד, הוא תקף את הפקח, תלש לו את מצלמת הגוף, היכה אותו באגרוף בפניו וגרם לו לחבלה חמורה.

בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה, החלו חוקרי תחנת אשדוד לעסוק בפעילות מודיעינית לצורך איתורו של התוקף וכעת הצליחו לאתר את זהותו של התוקף והוא נעצר לחקירה. בסיום החקירה הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"עיריית אשדוד, רואה בחומרה את התקיפה של הפקח אשר ביצע את עבודתו מתוך דאגה לשלום הציבור לאחר שהחשודים הסתובבו ללא מסכות ונסעו עם אופניים החשמליים בניגוד לחוק", נמסר מהעירייה, "עובדי הפיקוח העירוני באשדוד עובדים ללא הפסקה במטרה לשמור על בריאות הציבור מאז שהמגיפה נכנסה לישראל. בנוסף, לעבודתם המרכזית שמירה על הסדר הציבורי נוספה גם עבודת שמירה ודאגה לבריאות הציבור תוך חתירה למגע מול תושבים (הם מעטים מאוד) אשר אינם מקפידים על הכללים. עיריית אשדוד, מודה למשטרת ישראל על הטיפול המהיר והמקצועי מתוך הבנה שתקיפת פקח הינה שוות ערך לתקיפת שוטר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר