מתוך הצילום של סמדר כהן בפייסבוק

"הבחינו בשוטרים והסתתרו בחדרים": המשטרה מגיבה לסרטון הוויראלי מאשדוד

תושבת אשדוד טענה כי שוטרים התפרצו לביתה בשעת לילה מאוחרת ונכנסו לחדר השינה שלה ואף צילמה סרטון ויראלי. במשטרה מגיבים ומפרסמים את הסרט ממצלמת הגוף

פורסם בתאריך: 16.1.21 18:37

     

תחת הכותרת "פרסום כוזב נגד המשטרה בניסיון להצדיק הפרה בוטה של התקנות לשעת חירום", מפרסמת המשטרה את תגובתה לסרטון שפורסם ולפיו השוטרים התפרצו לבית בלילה ועברו בין חדרי השינה.

הפוסט שפורסם על ידי סמדר כהן, סיפר כך:

"ערב שישי ארוחת שישי נגמרה ואני ובעלי נכנסנו לישון. חלק מהנוכחים בארוחה נשארו מסביב לשולחן השישי ובשלב מסוים נכנסו לחדר השינה לשבת ולדבר. הגיעו 2 שוטרים, שוטר בשם מישל נגב והשוטרת דניאל רחמים נכנסו דרך חצר הדירה, פתחו את הוויטרינה בסלון שהייתה סגורה ונכנסו ללא אישור לתוך הבית עברו לחדר השינה שהיה סגור פתחו את הדלת והורו בצעקות לכל מי שהיה בחדר לצאת, זה היה הרגע שאני התעוררתי ויצאתי מהחדר שלי. לפני זה מסתבר שהם ניסו לפתוח את כל החדרים בבית והילד שלי ביקש שלא יפתחו חדרים נוספים כי ההורים ישנים. 

לאן הגענו???
רק שהמצלמה נדלקה השוטרת הפסיקה לצעוק ולאיים ולפתע ממש הפכה לשקטה וחמודה, דקה לפני זה התעוררתי מהצעקות והאיומים של השוטרת דניאל רחמים ומקולו המאיים של השוטר מישל נגב. כשהילד שלי ביקש שהיא תצא מהבית שלו היא אמרה לו שזה הבית שלה!!! קולטים??? הבית שלה!
אין גבול לחוצפה, לעזות המצח והחדירה לפרטיות בביתנו שלנו, לחוסר האנושיות.
רק כשהמצלמה נדלקה פתאום הם הפכו שקטים ובכלל הסכימו לצאת, כשהתחננתי לפני שיצאו הם לא יצאו ולא התייחסו לבקשות שלי.
בבקשה להפיץ"

סמדר אף צירפה סרטון שצילמה בטלפון נייד ובו היא נוזפת בשוטרים שנכנסו לביתה ודורשת מהם להזדהות.

צפו בסרטון:

הפוסט של סמדר זכה לאלפי לייקים ותגובות והופץ בדפי פייסבוק פופולאריים והפך לוויראלי במהלך היום, עם מאות אלפי צפיות ותגובות רבות. במשטרת אשדוד הגיבו הערב לסרטון ולטענות של סמדר, "על מנת למנוע הטעיית הציבור ומצג שווא נגד המשטרה", כך נמסר.

במשטרה טוענים כי השוטרים הוזעקו הלילה (שישי) סמוך לשעה 2:15 לבית באשדוד, בעקבות דיווח על רעש חזק וצעקות שהפריעו למנוחתם של השכנים. "עם הגעת השוטרים, הבחינו בהתקהלות וצעקות של מספר צעירים שישבו בתוך הבית, ומיד שהבחינו בניידת ובשוטרים, הסתתרו בתוך החדרים. השוטרים הגיעו עד פתח הבית, ומשם קראו לבעל הבית להגיע אליהם, ואז נכנסו פנימה, שם טען בפניהם שהנו ישן ויש בחדרו 2 ידידות", נמסר מהמשטרה.

השוטרים, כך אומרים במשטרה, "שהבינו כי הנ"ל אינו דובר אמת באשר למספר האנשים ששוהים בבית, ביקשו ממנו לפתוח את דלתות החדרים ולקרוא לכלל האורחים (6) שיצאו לחלל הסלון, שם נבדקו זהויותיהם והתברר כי אינם דיירי הבית, והם שוהים במקום בניגוד להנחיות שהיה בביתו של אדם אחר ואיסור התקהלות. אמו של הצעיר שיצאה אף היא מחדרה, החלה להתלהם ולצעוק על השוטרים, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שבביתה שוהים 6 אנשים בניגוד להנחיות, זאת על אף ניסיונותיהם של השוטרים להסביר לה זאת".

כך זה נראה ממצלמת הגוף של השוטרים:

נגד שש האורחים שהיו בבית נרשמו קנסות בגין הפרת התקנות, ונגד בעל הבית נרשם קנס בגין הקמת הרעש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"צר לנו על הניסיון הפסול להטעות את הציבור תוך פרסום שקרים ותיעוד חלקי, שכל מטרתם ליצור פרסום כזב נגד המשטרה והשוטרים הפועלים נאמנה למען בריאות הציבור", נמסר מהמשטרה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר