הסמים שנמצאו בדירה. צילום: דוברות המשטרה
הסמים שנמצאו בדירה. צילום: דוברות המשטרה

צפו במעבדת הסמים שנתפסה בדירה ברחוב החלוצים באשדוד

בני זוג מאשדוד שכרו דירה ברחוב החלוצים והפכו אותה למעבדת סמים ובה גידלו עשרות שתילי מריחואנה. סמים נתפסו גם בדירת המגורים שלהם. האישה סטודנטית ללימודי אחיות שוחררה למעצר בית ואילו מעצרו של הגבר הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 7.1.21 19:05

     

אמש פשטו כוחות משטרת ישראל על שתי דירות באשדוד, ואיתרו בהן כמות גדולה של סמים. בדירה אחת ברחוב החלוצים, דירה שהוחזקה בשכירות, נמצאו כ-150 שתילי מריחואנה במשקל של 28 ק"ג. בדירה האחרת ברחוב חזקיה המלך, שם מתגוררים בני הזוג, נמצאה כמות של כ-8 ק"ג שעל פי החשד יועדו לסחר והפצה.

רחוב החלוצים. מתוך גוגל סטריט וויו

רחוב החלוצים. מתוך גוגל סטריט וויו

האישה, שלומדת כעת לימודי אחות בכירה, סיפרה בחקירתה כי ידעה שבעלה מגדל סמים, אך חששה להתריע ולדבר שמא הוא יתגרש ממנה והיא תגורש מהארץ מאחר והיא אזרחית זרה. מנגד, הבעל אישר בחקירתו כי הוא גידל את הסמים והחזיק אותם בשתי הדירות.

צפו בכמויות הסמים שנמצאו בדירה:

השניים, בשנות השלושים לחייהם, הורים לילד בן שנתיים, הובאו להארכת מעצרם בבית המשפט. שם החליט בית המשפט להשאיר את הבעל במעצר למשך חמשיה ימים, אך החליט לשחרר את האישה למעצר בית.

השופט אור אדם כתב בהחלטתו כי החליט לעשות זאת כי מחומר החקירה עולה שהאישה הייתה מודעת רק לסמים בכמות המצומצמת שגודלו בדירתם המשותפת, ולא לסמים בדירה השכורה. וכי מעורבותה של האישה הסתכמה רק בידיעה על כך כי האי פחדה לדווח על כך כי איננה אזרחית ישראל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"משטרת ישראל ממשיכה כל העת את מאבקה בסחר, גידול והפצה של סמים מסוכנים ברחבי הארץ, זאת באמצעות פעילות מבצעית ממוקדת מודיעין, שמביאה פעם אחר פעם לחשיפת אותן מעבדות, מעצר החשודים וקטיעת שרשרת האספקה של אותם סמים מסוכנים", נמסר מהמשטרה.

הסמים שנמצאו בדירה ברחוב החלוצים. צילום: דוברות המשטרה

הסמים שנמצאו בדירה ברחוב החלוצים. צילום: דוברות המשטרה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר