טלפון סלולרי. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage
טלפון סלולרי. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

"היא נראית אמא, זה מבלבל": עבריין מין מאשדוד התכתב עם קטינה ונעצר

עבריין מין מורשע נתפס כאשר הוא מתכתב עם ילדה קטינה. הוא נעצר אך הסביר בבית המשפט כי הקטינה נראית בוגרת לגילה ולכן זה בלבל אותו. את השופטת זה לא שכנע

פורסם בתאריך: 6.1.21 17:26

     

עבריין מין, תושב אשדוד נעצר אתמול, בדיוק ביום הולדתו ה-43, לאחר שהפר את צו הפיקוח שהוטל עליו מאחר והוא הורשע בעבירות מין. מדובר באדם האוחז בעבר פלילי מכביד, כשרק בחודש אוקטובר 2019 הורשע בעבירה של הטרדה מינית ואיומים וקודם לכן, הורשע בעבירה דומה של הפרת צו פיקוח, שוד מזויין ומעשה מגונה בפומבי.

על פי חשד המשטרה, הוא הפר את צו הפיקוח לעברייני מין בכך שהתכתב עם קטינה, אותה הכיר באתר אינטרנט. לטענת המשטרה כבר מהתמונה שלה ניתן להבחין כי היא קטינה וכי במהלך ההתכתבות ביניהם עלה כי היא הקטינה אך הוא מחק הודעות רלוונטיות. גילה המדויק של הקטינה לא נמסר, אך לטענת המשטרה מדובר בקטינה מאוד, הרבה פחות מ-14.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

הוא הובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, שם הגיב לחשדות ואמר כי הקטינה איתה התכתב, "היא עוד דקה בת 14 היא נראית כמו אמא, שלא יגידו שאני הולך עם ילדות, הן נראות כמו אימהות זה מבלבל, כל פעם עוצרים אותי בגלל זה. את צוחקת עליי", הוא אמר לשופטת.

סנגורו טען כי לא היה למרשו כל אינדיקציה כי מדובר בקטינה מאחר והכיר ואתה באתר אינטרנט למבוגרים וכי דרישת המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים היא מוגזמת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השופטת דורית בונדה חשבה אחרת וכתבה החלטתה כי קיימת אינדיקציה ברורה וחשד סביר ברף גבוה, כי החשוד הפר את צו הפיקוח ויצר קשר עם קטינה. עוד כתבה השופטת כי מדובר בחשוד שהמסוכנות ממנו גבוהה ביותר מאחר והוא כבר הורשע בעבר בהפרת צו הפיקוח לעברייני מין. ולכן היא האריכה את מעצרו בחמישה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר