השוטרת רוית עמנואל שהפכה לנאשמת. תמונה: פייסבוק
השוטרת רוית עמנואל שהפכה לנאשמת. תמונה: פייסבוק

שוטרת התנועה מואשמת בפברוק דו"חות לנהגים

רוית עמנואל ששירתה בתחנת אשדוד עלתה בעבר לכותרות בעקבות טענות של נהגים שקיבלו ממנה דו"חות ונדרשו לשלם קנסות על לא עוול בכפם. כעת הגישה המחלקה לחקירות שוטרים כתב אישום נגדה לאחר שהשתכנעה בצדקתן

פורסם בתאריך: 24.12.20 12:29

     

רוית עמנואל בת 40 מאשקלון שהייתה שוטרת במשרד התנועה באשדוד, מואשמת שרשמה שלושה דו"חות כוזבים לנהגים והמציאה עבירות תנועה שלא היו ולא נבראו.

לפי כתב האישום שהוגש נגדה אתמול בבית משפט השלום בבאר שבע באמצעות עורכת הדין מיכל פרייסמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, מח"ש, באוגוסט 16' נסע דוד נזרי ברחוב דב גור באשדוד ולאחר שחלף על פני מעבר החצייה כרזה לו עמנוא לעצור בצד. הוא עצר והיא הטיחה בו שלא אפשר להולך רגל לחצות את הכביש במעבר החצייה, אף על פי שהדבר לא היה נכון. עמנואל מסרה לידיו דו"ח תנועה כוזב ובצדו דרישה לשלם קנס של 500 שקל. בדו"ח היא כתבה: "כאשר היה אברך על המעבר מצפון לדרום על הפס ה-3 במעבר הנ"ל המשיך בנסיעה רציפה ולא עצר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד היא מואשמת שבינואר 18' נסע יוסי ממן ברחוב טרפון ופנה לשדרות ירושלים, ועבר על פני מעבר חצייה שהיה ריק מאדם. השוטרת כרזה לו לעצור בצד, ושוב היא האשימה גם אותו שהיה הולך רגל על מעבר החצייה ולמרות זאת הוא, הנהג, המשיך בנסיעה. היא הגדילה לעשות וציינה ש"אברך לבוש שחורים היה על החצייה מדרום לצפון על פס 2 הנ"ל המשיך בנסיעה לא עצר כלל".

לפי כתב האישום נגדה קרוב לחודש לאחר מכן, נסע עידן רחימי בשדרות ירושלים בעיר ועבר על מעבר חצייה שהיה פנוי. שוב, עמנואל, הורתה גם לו לעצור והאשימה אותו שלא אפשר להולכת רגל בת 20 שלטענתה הייתה על מעבר החצייה להשלים את חציית הכביש בבטחה. גם הוא זכה בקנס של 500 שקל.

עמנואל מואשמת בביצוע עבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה ושיבוש מהלכי משפט.

פנינו לתגובתה של עמנואל, המשרתת כעת בתחנת אשקלון, ונשמח לפרסמה לכשתתקבל.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר