התחנה לבדיקות קורונה ברובע ז׳

התחנה החינמית לבדיקות קורונה תפעל גם ביום חמישי

בהמשך למאמץ שמרכזת העירייה לבלימת שרשרת ההדבקה, הוחלט על הארכת הפעילות בתחנה לבדיקת קורונה ביום נוסף. התחנה תפעל גם ביום חמישי ותאפשר לעוד תושבים להיבדק. הבדיקות בחינם וללא הפניה. צריך להצטייד רק בתעודת זהות

פורסם בתאריך: 25.8.20 15:48

     

שיתוף הפעולה של משרד הבריאות, פיקוד העורף ועיריית אשדוד, הביא להחלטה על פתיחת תחנה לבדיקת קורונה. זאת במסגרת הפעילות לבלימת שרשרת ההדבקה באשדוד ועל מנת לצמצם את האפשרות שיוטלו מגבלות בחגי תשרי. הודעה על כך הועברה לתקשורת וזכתה להיענות רבה. לפיכך הוחלט על הארכת מועדי הבדיקה ביום נוסף, כך שתושבים יוכלו להגיע גם ביום חמישי ולהיבדק.

התחנה תהיה פתוחה כאמור לחברי כל קופות החולים והבדיקות יבוצעו בחינם ע"י מד"א. כל מה שצריך לעשות זה להצטייד בתעודת זהות ולהגיע לבדיקה בתחנה המיוחדת שהוצבה במינהלת רובע ז', רח' שמאי 5, ותפעל בשני מסלולים נפרדים לנשים ולגברים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




התחנה תוכננה לבצע בדיקות במשך שלושה ימים בלבד, אך לאור הרצון לאפשר ליותר תושבים להיבדק הוחלט להאריך ביום נוסף כך שניתן להגיע גם ביום חמישי (27/8/20). בין השעות 11:00-18:00.

זיכרו, הבדיקות נעשות בחינם! אין צורך בהפניה מקופח חולים, אלא להצטייד בתעודת זהות בלבד, ולהישמע להנחיות האחראים בעמדת התחנה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר