חדר בבית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין

חודש לאחר פטירת אביו מקורונה – גם הבן נפטר מהמחלה

לאחר מאבק ממושך על חייו נפטר דוד אוברלנדר תושב אשדוד מנגיף הקורונה כשהוא בן 38 בלבד ומותיר אחריו חמישה ילדים. אביו ודודו נפטרו בנסיבות זהות.

פורסם בתאריך: 18.8.20 16:26

     

האברך דוד אוברלנדר, תושב העיר בן 38 המשתייך לחסידות בעלז, הלך לעולמו בבית החולים איכילוב כתוצאה מסיבוכי הקורונה – 30 יום לאחר שנפטר אביו מאותה מחלה. כך דווח לפני זמן קצר בכלי התקשורת החרדים. דוד השאיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

האברך דוד אוברלנדר. צילום: אתר חדרי חרדים

בתחילת החודש הקודם אושפז דוד במחלקת הקורונה של בית החולים אסותא אשדוד עקב החמרה של תסמיני המחלה וקשיים בנשימה. מצבו הלך והדרדר והוא הורדם וחובר למכונת הנשמה, אך גם אלו לא הובילו לשיפור במצבו. ב-23.7 הוחלט להעבירו לבית החולים איכילוב שם חובר למכונת אקמ"ו לחמצון הדם המחליפה את פעילות הלב והריאות. בצער רב, גם פעולות אלו לא צלחו, והיום דווח על פטירתו בתרם עת.

האובדן הטרגי של המשפחה מגיע לאחר שאיבדו עוד שני בני משפחה קרובים. אביו של הנפטר משה יוסף אוברלנדר הלך לעולמו לפני כחודש (19.7) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים גם הוא עקב סיבוכי המחלה, כשהוא בן 60 בלבד. היום מתקיים ציון היום ה-30 לפטירתו, ביום פטירתו של בנו. כמו כן אחיו של אב משה יוסף -יחיאל אוברלנדר, נפטר גם הוא מסיבוכי המחלה רק לפני כשבוע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר