פרופ' דינה לב
פרופ' דינה לב ז"ל. התמונה באדיבות המצולמת

הלכה לישון ולא קמה: הרופאה שנתנה את הלב איננה

מותה הפתאומי של פרופ' דינה לב, מומחית לרפואת סרטן השד בבית החולים באשדוד, הותיר את המטופלות והקולגות שלה בהלם מוחלט

פורסם בתאריך: 14.8.20 11:17

     

הלם בבית החולים אסותא אשדוד: הלכה לעולמה פרופ' דינה לב, המנהלת המוערכת והאהובה של היחידה לטיפול בסרטן שד בבית החולים אסותא אשדוד. לב הלכה לישון ולא קמה עוד. גורם המוות עדיין אינו ידוע באופן ודאי.

לב הייתה מומחית בעלת שם בתחום של ניתוחי שד אונקולוגיים. אחת מחברותיה, ד"ר אתי רום, כתבה בעקבות הידיעה על מותה הפתאומי: "במקום קפה ביחד על חוף הים באשדוד, שקבענו לשלישי הקרוב, בחוסר אמונה מוחלט ובתדהמה נוראית, אני כותבת כאן. את אדם בכל ישותך. אוהבת אדם. שמחה. מוכשרת. קשובה. מכילה. רוצה בטוב. עושה טוב. חסרת אגו. רופאה דגולה. מצילת חיים".

בריאיון שערכנו איתה בעבר סיפרה לב, שעברה להתגורר באשדוד, קרוב לעבודה: "רפואה היא מקצועה של תשוקה ושליחות. התמחיתי בכירורגיה בבית החולים איכילוב בתקופה שבה היו מעט מאוד נשים בכירורגיה. את שלושת ילדיי ילדתי תוך כדי התמחות, הרבה לא ראיתי אותם, אפשר להגיד שאני לא האימא הטיפוסית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לב נודעה כרופאה ומנהלת שמעניקה יחס אישי למטופלות שלה. "אני נורא מתקשרת למטופלות שלי והן חברות  שלי, זה מאוד אישי", סיפרה לנו באותו ריאיון. "ממש לאחרונה נפטרה לי חולת סרטן שד שהייתה מאוד יקרה ללבי ולקחתי את זה מאוד קשה. הנשים האלה נכנסות לי ללב. לכל המטופלות שלי, לא רק אלה שחלו, אני נותנת את מספר הטלפון האישי ואנחנו בקשר רציף. אני טוטאלית, זאת גם מעמסה, חוסר היכולת להפריד בין המקצוע לחיים הוא לפעמים קשה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר