התפילה לרפואתו של חמואי בחצר הבית של משפחת גולדשטיין. צילום: באדיבות המשפחה

"מאוד מרגש לראות לכמה אנשים אבא שלי נגע בלב"

מניינים ברחבי העיר נערכו הערב להחלמתו של רפי חמואי - מורה הספורט האגדי מאשדוד שהורדם עקב סיבוכים של נגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 26.7.20 22:16

     

רפי חמואי מוכר באשדוד כמורה המיתולוגי לחינוך גופני במקיף ג'. במהלך השנים נגע רפי בלבם של תלמידים רבים, הערב (ראשון) הם החזירו לו את הטובה והאהבה והתפללו להחלמתו ושחרורו המהיר ממחלקת הקורונה בבית החולים ברזילי באשקלון בה הוא מאושפז במצב קשה


רפי, בן 64 נשוי ואב לשלושה, חלה בקורונה לפני כשבועיים לאחר שנחשף לחולה מאומת במהלך פגישה של ארגון המורים בו הוא חבר. בשישי האחרון, עקב החמרה חדה במצבו, הוא הורדם בכפייה וחובר למכונת הנשמה. רפי זכור גם כאתלט בעל שם, בזמנו היה אלוף ישראל בריצה ל-100 מטר ושימש תקופה ארוכה כמאמן הכושר של מ.ס אשדוד.

"מרגש" – תלמידים מכל הדורות בתפילה לרפואת המורה הותיק. צילום: באדיבות המשפחה

בין אחד מאותם מניינים שהתקיימו בעיר השתתף גם בנו הבכור של רפי, אלעד, היחיד במשפחה שנמצא שלילי לנגיף, הוא מספר כי אביו, אדם בריא וחזק כל חייו, נמצא בזמנים אלו במצב קריטי של סכנת חיים והוא שמח ונרגש מהתפילות לרפואתו.

"היה מאוד מרגש לראות לכמה אנשים אבא שלי נגע בלב" סיפר אלעד "לראות עבור כמה אנשים הוא דמות משמעותית וחשובה בחיים. אחד התכונות של אבא שלי זה שהוא בעצם דמות חינוכית, מעבר לזה שהוא מורה, חשוב לו ללמד דרך ארץ, להראות לאנשים את הדרך הנכונה. תמיד יש לו טוב ורוחב לב לכל אדם שנזקק, באמת אדם שנותן את כל כולו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




התפילה בה השתתף אלעד נערכה בחצר ביתה של משפחת גולדשטיין. האם ליאורה והאב אריה היו שניהם תלמידים במקיף ג' ולמדו תחת כנפו של רפי. בנם הצעיר עומר הוא היום תלמיד של רפי ובתם נועה היא חברה טובה של בתו של רפי, ולשתיים אפילו אותו שם. הם מספרים כי עבורם מדובר במשפחות שנקשרו בגורל.

"יאמר לזכותה של ליאורה שמרגע שהיא שמע על החדשות היא מעורבת, בקשר עם המשפחה ועוזרת במה שאפשר" מספר אריה. המועד המרגש כינס בחלל אחד תלמידים של רפי מדורות שונים – תלמידים מהשנים האחרונות ותלמידים ותיקים שהיו הורים תלמידים בעצם.   כולם למדו תחת הנחייתו המסורה של מורה האגדי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר