פאב הזרם באשדוד. צילום: פבל
פאב הזרם באשדוד בימים שלפני עידן הקורונה. צילום: פבל

משבר הקורונה פרק ב': סוגרים את המשק, שוב

הממשלה אישרה שורה של צעדים קשים במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. אולמות תרבות ואירועים ייסגרו, כך גם ברים ומועדונים, בריכות ציבוריות וחדרי כושר. מספר הסועדים במסעדות הוגבל ל-20 בפנים ו-30 בחוץ. בבתי כנסת יוכלו לשהות לא יותר מ-19 בני אדם

פורסם בתאריך: 6.7.20 15:52

     

הממשלה אישרה היום, שני, את המלצות משרד הבריאות לסגור אולמות אירועים, ברים, מועדונים, מופעים והצגות, בריכות שחיה ציבוריות וחדרי כושר. מסעדות יוכלו לארח עד עשרים איש בחלל סגור ושלושים איש בחלל פתוח, ובבתי תפילה יוכלו לשהות עד 19 בני אדם. אוטובוסים יוכלו להכיל עד 20 איש, ופעילות ספורטיבית תתבצע ללא קהל. עוד הוחלט שקייטנות תפעלנה עד כיתה ד'. חופי הרחצה והישיבות יישארו פתוחים בשלב זה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החלטת הממשלה התקבלה לאחר דיון בהמלצות משרד הבריאות להטלת הגבלות קורונה נוספות כדי למנוע את התפשטות הנגיף. נוסף להמלצות שהתקבלו, המשרד המליץ לסגור באופן מוחלט בתי כנסת, אולמות תרבות, שכיום מורשים לפעול תחת הגבלה של 250 משתתפים, ולצמצם את הפעילות בבתי מלון.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בפתח הישיבה: "היום יש כ-90 חולים קשים, וזה מכפיל את עצמו כל ארבעה ימים. אם לא נפעל עכשיו – אנחנו נקבל מאות, ואולי למעלה מאלף חולים קשים בשבועות הקרובים, דבר שישתק את המערכות שלנו. לכן אנחנו נדרשים לצעדים מידיים שימנעו מאיתנו את הצורך לעשות צעדים הרבה יותר קיצוניים בהמשך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר