מחסום משטרתי בכניסה לרובע ח'. צילום: אסף ליבוביץ'

עשרות נדבקי קורונה מאשדוד פונו למלוניות מאז אתמול

ד"ר יחיאל לסרי: "אני שמח שהרעיון שלנו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם נציגים מכל קהילה וקהילה מוכיח את עצמו. זה ממש הצלת חיים ושוב מוכיח כי שיתוף הפעולה באשדוד בין כל הגורמים הוא מכפיל כח משמעותי. זה קריטי ליכולת שלנו לשטח את העקומה"

פורסם בתאריך: 3.7.20 14:58

     

31 תושבים מאשדוד שנדבקו בנגיף קורונה פונו להחלמה במלוניות. כך דווחת לפני שעה קלה עיריית אשדוד. שם מוסיפים שעד יום ראשון יפונו עוד כ-60 נוספים.

"עיריית אשדוד", נמסר, "פיתחה מודל יחודי לפיו יחד עם קציני וחיילי פיקוד העורף ונציגי כל אחת מהקהילות הרלוונטיות מרכזים מאמץ החל מאתמול (חמישי) במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה ובשמירה על בריאות תושבי העיר אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מתוך הרצון למנוע עליה בשיעורי התחלואה בעיר, הוקמו צוותים שעיקר תפקידם לפעול יחד עם נציגי הקהילות השונות בשכנוע חולים מאומתים לעבור למלוניות החלמה ובידוד.

ד"ר יחיאל לסרי התייחס היום לנושא בישיבת הערכת מצב של מטה הקורונה ואמר: "אני שמח שהרעיון שלנו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם נציגים מכל קהילה וקהילה מוכיח את עצמו. זה ממש הצלת חיים ושוב מוכיח כי שיתוף הפעולה באשדוד בין כל הגורמים הוא מכפיל כח משמעותי. נמשיך לרכז מאמץ בנושא זה שהוא קריטי ליכולת שלנו לשטח את העקומה".

הפילוח לפי רבעים באשדוד, נכון לשישי, 3.7.20, בצהריים. קרדיט: עיריית אשדוד

הבוקר הגיע מספר הנדבקים הכולל באשדוד מאז תחילת המגפה ל-876. כמות המקרים הפעילים (לא כולם חולים) עברה בהרבה את מספר המחלימים והגיעה ל-554. רובם מתגוררים בשלושת הרבעים שנתונים החל מאתמול בהסגר: ז', ג' ו-ח'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר