חיילים של פיקוד העורף היום באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

מי זיהה את ההתפרצות הנוכחית בשלב יחסית מוקדם

פורסם בתאריך: 3.7.20 14:37

     

כשאשדוד צועדת לקראת 1,000 מקרים מאומתים והסיכוי לחולים במצב קשה עד כדי סכנת חיים בעיר הולך וגדל, החלטנו להביט טיפה אחורה.

כבר באמצע חודש יוני פרסמנו כאן על ההתפרצות המחודשת של מחלת הקורונה באשדוד במיוחד בשכונות החרדיות, אותן שכונות שנתונות מאז אתמול בסגר. רבים סברו שמדובר בהגזמות ובחיפוש אחר כותרות.

שער עיתון כאן דרום אשדוד 18.6.20

אבל הנגיף הלך והתפשט בעיר כמו אש בשדה קוצים. גם כשכתבנו שאשדוד הולכת ומתקרבת לסגר, היו שדיברו על ניפוח וליבוי המצב. בדיעבד מתברר שכנראה נקטנו בלשון המעטה – מתוך זהירות ועל רקע זה שהנתונים הם חלקיים והתמונה לעיתים מעורפלת.

מתוך גיליון 18.6.20 של כאן דרום

ונחזור לשעה זאת. הפילוח של הנדבקים לפי רבעים מהיום בצהריים מראה גידול לעומת אתמול כמעט בכל הרבעים. רובע ז' עדיין מוביל וצמוד אליו רובע ג', במקום השלישי בכמות המקרים הפעילים רובע ח'.

הפילוח לפי רבעים באשדוד, נכון לשישי, 3.7.20, בצהריים. קרדיט: עיריית אשדוד

והנה הטבלה מאתמול, לאחר שראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, החליט לפרסם, לראשונה מתחילת גילוי המחלה, את החלוקה של המאומתים לפי רבעים:

הפילוח לפי רבעים באשדוד, נכון לשישי, 2.7.20, בצהריים. קרדיט: עיריית אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עשרות חולי קורונה תושבי העיר כבר הועברו למלוניות. כך נמסר לפני שעה קלה מעיריית אשדוד. מאתמול הועברו 31 תושבים חולי קורונה למלוניות ייעודיות, וביום ראשון יועברו עוד 80.

ד"ר לסרי התייחס לנושא בישיבת הערכת המצב של מטה הקורונה ואמר: "אני שמח שהרעיון שלנו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם נציגים מכל קהילה וקהילה מוכיח את עצמו. זה ממש הצלת חיים ושוב מוכיח כי שיתוף הפעולה באשדוד בין כל הגורמים הוא מכפיל כוח משמעותי. נמשיך לרכז מאמץ בנושא זה שהוא קריטי ליכולת שלנו לשטח את העקומה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר