נטילת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

תגובה מהירה של החברה לתרבות הפנאי באשדוד להידבקות בקורונה

אחת המשתתפות בחוג מחול באחד המרכזים הקהילתיים בעיר נדבקה בנגיף הקורונה, החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד הגיבה במהירות

פורסם בתאריך: 29.6.20 17:31

     

במוצ"ש, התברר כי אחת המשתתפות בחוג מחול באחד המרכזים הקהילתיים בעיר נדבקה בנגיף הקורונה. המידע הועבר למדריכת החוג ע"י אם המשתתפת. בחברה העירונית הגיבו במהירות וכנדרש על- פי נהלי העירייה ומשרד הבריאות.

באופן מיידי נוצר קשר עם כל משתתפות החוג (על -פי רשימות נוכחות) כדי לוודא שהן נכנסות לבידוד, לרבות המדריכה ומדווחות על כך באתר משרד הבריאות ופועלות ע"פ ההנחיות, בודק החום בכניסה לא נצרך להיכנס לבידוד נוכח העובדה שעטה מסכה כל הזמן ע"פ הנהלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




דווח כי המשתתפות לא הסתובבו בשטח המרכז הקהילתי אלא נגשו ישירות לסטודיו, כשהן עטויות במסכה, עובדה שחסכה הכנסת רבים נוספים לבידוד. בחברה לתרבות הנחו את מנהלי המרכזים הקהילתיים ומוסדות התרבות להקפדה יתרה על תנאי התו הסגול תוך הנחייה שאינה משתמעת לשתי פנים לעטיית מסכה וביצוע הפעילות החוגית במקום שהוקצה ונקבע לכך. כמו כן, הונחו המנהלים לבצע רישום מדוקדק של הנוכחים בפעילויות.

למרות סגירת המרכזים הקהילתיים 'נווה יהונתן' (רובע ג'), 'מעלה' (רובע ז'), 'חרצית' (רובע ח'), מעון 'נווה יהונתן' וצהרוני צמ"ח (צהרוני משרד החינוך) עד להודעה חדשה, בעקבות החלטת מנכ״ל משרד הבריאות לחתום על צווי הגבלות לרבעים ג׳, ז׳, ח׳ באשדוד ובהן סגירת מוסדות חינוך ואיסור על התקהלות של מעל 10 אנשים, ההרשמה לקייטנות בתי הספר של החופש הגדול נמשכת כסדרה באתר החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר