ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, מתוך סרטון שהפיקה העירייה בעקבות העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה
ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, מתוך סרטון שהפיקה העירייה בעקבות העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה

לסרי בפניה לתושבים: "קרוב למאה חולים חדשים בפחות מחודש – נכשלנו בהסברה"

מספר הנדבקים באשדוד עלה ל-405, יותר מרבע מהם חולים פעילים. "אנחנו בתוך הגל השני ואף על פי כן חלק ניכר מבין תושבי העיר כמו רבים מאזרחי מדינת ישראל נמצאים במצב של הכחשה", אמר ד"ר לסרי בסרטון שפרסם בעקבות העלייה המדאיגה בשיעורי התחלואה בעיר. קרא לתושבים להימנע מלחיצות ידיים

פורסם בתאריך: 22.6.20 18:07

     

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מביעה דאגה עמוקה לנוכח התפשטות נגיף הקורונה באשדוד. בסרטון שבו צולם הוא קורא אחר הצהריים לתושבי אשדוד להתעורר ולהקפיד על עטיית מסכות, היגיינה וריחוק חברתי, לפני שיהיה מאוחר מידי ויהיה צורך להחזיר את הסגר.

"אנחנו בתוך הגל השני", אמר לסרי, "ואף על פי כן חלק ניכר מבין תושבי העיר כמו רבים מאזרחי מדינת ישראל נמצאים במצב של הכחשה, מתעלמים מחומרת המצב, מזלזלים בהנחיות ותורמים להתפשטות הנגיף תוך פגיעה בבריאותם ובבריאות הציבור.

"רק בחודש האחרון", המשיך ואמף, "נוספו בעיר קרוב ל-100 חולים חדשים. לא נסכים להתנהגות הזאת, לא נשלים עם הגישה המזלזלת בהנחיות החוק":

"לצערי" הוסיף לסרי, "גם נכשלנו במאמצי ההסברה המנומסת בה נקטנו עד עכשיו. לכן ומהיום אנו יוצאים למבצע אכיפה מוגבר ומתמשך, כדי שלא נצטרך לחזור לסגר. לא נהסס לתת קנסות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לסרי קרא לתושבים להימנע ממגע מיותר שעלול לתרום להתפשטות הנגיף: "תפסיקו ללחוץ ידיים! תפסיקו להיעלב אם לא לוחצים לכם את היד! אפשר לבטא את השלום והחברות במילים או בנגיעת מרפק, זה קל ופשוט".

הבוקר החל מבצע אכיפה משותף לעירייה ולמשטרה באשדוד בכל הנוגע לשימוש במסיכה ולהקפדה על ריחוק חברתי ועמידה בתנאי "התו הסגול".

הבוקר הגיע מספר החולים המאומתים בעיר ל-400. מניין החולים הפעילים עומד על 110(!) בסוף השבוע נסגרו 19 גנים וכ-500 ילדים נשלחו לבידוד. היום הוחל בעריכת בדיקות מרוכזות לילדים ולעובדות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר