שר החינוך יואב גלנט עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי. צילום: עיריית אשדוד

לסרי: "מרבית תושבי העיר אינם חובשים מסיכות, זה חוסר אחריות"

פורסם בתאריך: 20.6.20 21:54

     

ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, תוקף: מרבית התושבים בעיר מזלזלים ואינם מקפידים על מילוי ההנחיות – אם לא יהיו ממושמעים המצב עלול לצאת משליטה.

הערב נודע שלא פחות מתריסר גני ילדים נסגרו עד להודעה חדשה בגלל ספקית שירות שפקדה אותם וכעת מתברר שנדבקה. בשבועיים וחצי האחרונים יש עלייה מהירה בכמות החולים המאומתים בעיר.

"תושבי אשדוד", פנה לסרי לתושבי העיר באמצעות הודעה שנשלחה לטלפונים הניידים שלהם, "אני קורא לכם לחזור למשמעת העצמית הנדרשת עפ״י הנחיות משרד הבריאות.

"לחייבים בידוד, אנא הקפידו על הוראות הבידוד. ולכולנו, להקפיד על חיטוי ידיים לעיתים קרובות, חבישת מסכה במרחב הציבורי, ושמירה על הריחוק החברתי ככל שניתן. ובמיוחד להימנע מכל מגע גופני של לחיצות ידיים ונשיקות מחוץ למשפחה הגרעינית.

"הימנעות זו לבדה, יכולה להיות מכרעת במניעת הדבקה, ולצערי, מרבית תושבי העיר נכנסו לשאננות ואינם מקפידים עליה. מעבר לכך שמרבית התושבים גם אינם חובשים מסיכות. זה חוסר אחריות שעלול לעלות לנו בבבריאות, וחס וחלילה גם בסכנת חיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעניין הגנים הנוספים שנסגרו עד להודעה חדשה, אמר לסרי: "ביקשתי לערוך בדיקות לכל הילדים והצוותים החינוכיים בגנים אלה. מנהל החינוך ומחלקת הבריאות בעיריית אשדוד, ילוו את ההורים ויתנו סיוע צמוד ככל שיידרש וכמובן ידאגו מול קופות החולים, להשלים את תהליך הבדיקות וקבלת התוצאות במהירות האפשרית.

"אנו מבינים שהתפתחות זו יוצרת חרדה מסויימת, בקרב המעגלים המשפחתיים והחברתיים הקשורים לילדים והצוותים החינוכיים של גנים אלו, שמצטרפים לגנים שנסגרו בימים האחרונים".

לסרי הוסיף: "זוהי קריאת השכמה נוספת לכולנו, להפנים שמגיפת הקורונה לא חלפה. ויתכן שהיא חוזרת אלינו בעוצמה כזו או אחרת, ברחבי המדינה ובעירנו אשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר