אליהו בן דוד. צילום: דוברות מד״א

החובש האשדודי מסכם חודשיים של מלחמה בקורונה

חובש רפואת חירום במד"א אליהו בן דוד מאשדוד מסכם חודשיים של עבודה מסביב לשעון בחזית המאבק בנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 11.5.20 16:41

     

חובש רפואת חירום במד"א אליהו בן דוד (22) מאשדוד, מתנדב בארגון במסגרת שירותו האזרחי, בין היתר כנהג אמבולנס ורוכב על אופנועי החירום של מד"א. אליהו היה תלמיד ישיבה, ולקראת סיום הלימודים החליט כי הוא רוצה לתרום למדינה במסגרת התנדבות במגן דוד אדום.

מאז שהגיע נגיף הקורונה לישראל, אליהו מתנדב לילות כימים ומקדיש את כל זמנו לטובת המאבק בנגיף. בימים הראשונים לביצוע הדגימות עבר אליהו הכשרה במד"א, ובמשך כמה שבועות הגיע לבתיהם של מאות אזרחים, על מנת לדגום אותם לבדיקת הימצאות נגיף הקורונה בגופם. במקביל, הצטרף אליהו גם לצוותים במתחמי "היבדק וסע" באשדוד ואשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"מההתחלה היה ברור שיש כאן נגיף שאנחנו לא מכירים, שבין אם אנחנו רוצים או לא רוצים, נמצא ומתפשט בישראל", שחזר אליהו, "אני אשקר אם אגיד שלא חששתי בכלל, גם במשפחה דאגו לי, אבל התחושה שאני לוקח חלק משמעותי בעניין לאומי גדול הסבה לי הרבה סיפוק, ולמרות אי הודאות לגבי נגיף הקורונה, ידעתי שבמגן דוד אדום יודעים כיצד להגן עליי ולדאוג לשלומי ובטחוני".

בהמשך, נרתם אליהו, שצבר ניסיון רב בביצוע הדגימות, גם למבצעי הדגימות בבתי האבות. מדי יום, הוא מגיע עם חובשים ופראמדיקים נוספים למספר בתי אבות בדרום הארץ במרכזה.

"ביצוע הדגימות בבתי האבות חיזק אצלי עוד יותר את תחושת השליחות", סיפר אליהו, "לנגד עיניי עומד כל הזמן הצורך לשמור על חייהם של אנשים מבוגרים, שהסיכון שלהם לתחלואה קשה גדול במיוחד. ישנם אתגרים רבים, אבל אני לא מצטער לרגע שאני לוקח חלק במאבק הלאומי בנגיף הקורונה, כחובש רפואת חירום במגן דוד אדום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר