בנימין אלי, הבריא מקורונה ושוחרר לביתו. צילום: דוברות אסותא אשדוד

צפו: אחרי חודש שבו נלחם על חייו – בנימין שחלה בקורונה משתחרר מהמחלקה

אלי, בן 53, תושב אשדוד, היה מורדם ומונשם בבית החולים אסותא בעיר: "התמזל מזלי והגעתי למחלקת 'מלאכים' קורונה, האנשים האלה החזירו לי את החיים"

פורסם בתאריך: 20.4.20 12:43

     

בנימין אלי בן ה-53 מאשדוד הוא מראשוני המטופלים במחלקת קורונה אסותא אשדוד שאושפזו במצב קשה עקב סיבוך של מחלת הקורונה. ביומיים האחרונים, לאחר שנמצא שלילי לנגיף הוא הועבר למחלקת פנימית רגילה בבית החולים, כשהוא סוף סוף לא בתנאי בידוד ויכול  לפגוש את משפחתו.

אלי, אושפז בבית החולים אסותא אשדוד לפני חודש ימים (20.3), ואובחן כסובל מתסמינים קשים של מחלת הקורונה וסיבוך של דלקת ריאות חריפה. ניסיון לטפל בו באמצעות טיפול שמרני לא צלח ולאור הידרדרות מהירה במצבו מרגע הגעתו לבית החולים, הועבר אלי ליחידה לטיפול נמרץ קורונה,שם הורדם והונשם.

"התמזל מזלי והגעתי למחלקת 'מלאכים' קורונה, האנשים האלה החזירו לי את החיים", סיפר בנימין אלי למצלמה. "אני רוצה", הוסיף, "להודות, ממש לנשק אחד ואחד מהם, על היחס. אין לי מילים לתאר את היחס שהם נתנו לי, פשוט הצילו לי את החיים, אין לי מילה אחרת. שכל אחד מהם ימדוד כמה החיים שלו שווים לו".

בבית החולים מספרים כי החולה עבר מהלך קליני ארוך ומפותל, אך בעקבות טיפול נמרץ מסור וקפדני, מצבו הלך והשתפר. החולה שב להכרה מלאה ונגמל בהדרגה מתמיכת ההנשמה המלאכותית, וחזר לנשימה עצמונית מלאה. לאחר שאובחן כשלילי לווירוס הקורונה, בנימין אלי הועבר להמשך טיפול למחלקה הפנימית. כעת הוא עוד מתאושש לאיטו וממתין שיתפנה מקום עבורו בבית החולים השיקומי לוינשטיין .


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל אסותא אשדוד מסר: "שמח לבשר שגבר בן 50 שהיה  מאושפז אצלנו עם קורונה מזה חודש, היה במצב קשה מונשם ושלב מאוד בעייתי מבחינה רפואית. בהדרגה הוא נגמל ממכשיר ההנשמה, השתפר מבחינת המדדים שלו, ואנחנו משחררים אותו היום הביתה נקי מקורונה בשמחה גדולה".

מלבד השיפור במצבו של אלי, בבית החולים אסותא אשדוד מדווחים כי אין עוד שינוי במצבם של שאר חולי הקורונה המטופלים במחלקות. נכון להיום, באסותא אשדוד מאושפזים 7 חולי קורונה.5 קל, 1 בינוני אשר מקבל תמיכה נשימתית, ואחד במצב קשה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר