ארכיון תורמת פלסמה: רונית שיסמן

ברחשי לב עוזרים למצוא תורמי פלסמה לחולי קורונה

פורסם בתאריך: 16.4.20 23:58

     

עמותת "רחשי לב" בראשות הרב ראובן גשייד אשר עוסקת במתן סיוע ותמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, התנדבה לסייע לשירותי הדם של מגן דוד אדום, אשר פועלים בימים אלה להתרמת פלסמה (מרכיב הדם שבו נמצאים הנוגדנים לנגיף הקורונה) מאנשים שהחלימו מהנגיף.

במסגרת שיתוף הפעולה, יפעל מוקד העמותה בשירות מד"א. בנוסף, יסייעו אנשי העמותה בהסעת תורמי פלסמה אל מרכזי שירותי הדם של מד"א והחזרתם לבתיהם.

לדברי גשייד, "רופאים בכירים אמרו לנו אתמול כי הטיפול באמצעות מנות פלזמה הוכח כיעיל הן בטיפולים שנעשו בסין והן במקומות נוספים. הטיפול נועד לסייע בהחלמתם של חולים קשים אך בארץ נבחנת יעילות הטיפול גם בחולים במצב בינוני במטרה למנוע הידרדרות".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "איסוף פלסמה ממחלימים הוא בין המשימות החשובות שאנו עוסקים בהן, במסגרת המאמץ הלאומי להתמודדות עם נגיף הקורונה. שירותי הדם של מגן דוד אדום, בראשותה של פרופ' אילת שנער, מרכזים את איסוף הפלסמה מהמחלימים בישראל, ומעבירים אותם לחולים המאושפזים במצב בינוני וקשה בבתי חולים ברחבי הארץ. אני מברך אל התנדבות חברי עמותת 'רחשי לב' למען הצלת חייהם של חולי קורונה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




חולי קורונה אשר חלפו לפחות 14 יום מהחלמתם המלאה, מוזמנים לתרום פלסמה, בהליך פשוט ביותר. לשם כך, ניתן לפנות לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101, ומעתה גם למוקד תרומות הפלסמה בעמותת "רחשי לב" בטלפון 03-7150010.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר