ד"ר ברנבוים וחולת הקורונה אביבית גונן, המטופלת בבידוד. קרדיט: דוברות בי"ח אסותא אשדוד

בשורות טובות: חולה 24 החלימה מקורונה ושוחררה לביתה

מנכ"ל בית החולים מברך: "דלק ואנרגיה לצוותים להמשיך ולעשות מעל ומעבר"

פורסם בתאריך: 22.3.20 16:43

     

אביבית גונן, אם לשלושה מהיישוב שוהם המוכרת בכינוי חולת קורונה מספר 24, שוחררה היום מבית החולים אסותא אשדוד לאחר ששהתה בבידוד במשך 13 ימים.

אביבית גונן, פסיכולוגית במקצועה, אושפזה בחדר בידוד במחלקת פנימית בבית החולים כשהיא במצב קל בלבד, לאור המשך ההקלה המשמעותית במצבה היא שוחררה היום להמשיך אך יתר הטיפול הרפואי בביתה.

"אני מודה לבית החולים על הטיפול המקצועי, המסור והעדין" מסרה גונן, "מבקשת להודות לצוותים המדהימים שטיפלו בי גם בפנימית ב' וגם במחלקת קורונה. כולם! הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, העובדות הסוציאליות, עובדי המטבח והמנקה המסורה. כולם טיפלו במקצועויות, במסירות ובעדינות אין קץ. יישר כח!"


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

מנכ"ל בית החולים ד"ר ארז ברנבוים: "בית החולים עושה כל יכולתו להתמודד עם נגיף הקורונה ובכלל זה פתיחת מחלקות, הכנת צוות ייעודי לטיפול בחולים, רכישות ציוד ועוד. הצוותים שלנו פועלים שעות נוספות מתוך דאגה אמיתית לשלום מטופליהם וכל הטבה בריאותית, קל וחומר שחרור של מטופל, מהווה דלק ואנרגיה לצוותים להמשיך ולעשות מעל ומעבר".

כמובן שעל אף החדשות המשמחות, יש לקחת בחשבון כי מספר הנדבקים בוירוס ואחוז החולים הקשים מתוכם ממשיכים לעלות וכי כלל בתי החולים בארץ כולל  אסותא אשדוד נערכים לטיפול במצבים קריטיים יותר של חולים. מתוך כך, נעשית גם בחירה לשחרר, עם כי עדין בתנאי בידוד, חולים שאושר מעל כל ספק שמצבם הוטב ואין הם זקוקים להשגחה רפואית וטיפול צמודים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר