לוחמי אש מטהרים את בי"ח אסותא אשדוד. צילום: אסף ליבוביץ

צפו: לוחמי אש מחטאים את החניות והרחבות בבי"ח אסותא אשדוד

350 ליטרים של חומר יעודי לחיטוי רוססו במתחמים החיצוניים של בית החולים

פורסם בתאריך: 22.3.20 15:54

     

על רקע המשך התפשטות מגיפת קורונה לפני שעה קלה הגיעו צוותים של תחנת כבאות והצלה אשדוד הגיע לבית החולים אסותא באשדוד לפעולת טיהור וחיטוי הרחבות החיצוניות וחניות הרכבים הנמצאים בשטח בית החולים. קבוצת לוחמי האש שהגיעו למקום הורכבה משלושה צוותים שהתפרסו במרחבים החיצוניים של בית החולים כשהם מרססים 350 ליטרים של נוזל מחטא, כלור בריכוז של 5 אחוזים שנמהל במים בתוך רכב הכיבוי. החיטוי נועד למנוע ולצמצם את סיכוי הדגירה של וירוס הקורונה בשטח.

עד כה מאושפזים בבית החולים אסותא באשדוד jnhav חולי קורונה בלבד, מצבם של כולם מוגדר קל מלבד חולה אחד שבמהלך השבת מצבו הוחמר וכעת הוא מוגדר כמטופל במצב קשה. עם זאת, לאור מספרי הנדבקים העולים, סבירות גבוהה כי מספר המאושפזים החולים בוירוס הקורונה במחלקת ההתפרצות בבית החולים יגדל במהלך היום ומחר.

החולה הראשונה שאושפזה בבית החולים, אביבית גונן, שוחררה היום ממחלקת התפרצות הקורונה בבית החולים להמשך הטיפול בביתה.

באש ובמים, לוחמי כיבוי והצלה תחנת אשדוד.
צילום: אסף ליבוביץ

"התפרצות נגיף הקורונה מביאה עימה אתגרים רבים למדינת ישראל כולה אך בפרט למערכת הבריאות והרפואה." אמר דובר בית החולים אוהד יחזקאלי "בית החולים אסותא אשדוד עושה כל יכולתו למנוע התפשטות הנגיף, מתוך החובה לדאוג לשלום מטופליו והצוות הרפואי. כחלק מהותי מהצעדים אותם נקטנו, הגיעו היום לוחמי האש לבצע ריסוס בשטח החיצוני של בית החולים. אנו מבקשים להודות להם על מסירותם ועל עבודתם החיונית"

להב מוטי ביטון. צילום: אסף ליבוביץ'"כרגע המשימה שלנו היא חיטוי בית החולים מנגיף הקו בשטחים בציבוריים." מסר להב מוטי ביטון, מפקד משמרת תחנה אזורית של לוחמי האש באשדוד. "אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת בית החולים אסותא אשדוד" הוסיף.

צילום: דוברות אסותא אשדוד

כמו כן ציין ביטון כי הוא וצוותי לוחמי האש לא חוששים מחשיפה במהלך ביצוע תפקידם וכי הם מגיעים לכל נקודה כשהם ממוגנים מכף רגל ועד ראש.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר