מתוך הארכיון: בית חולים אסותא אשדוד אילן אסייג
בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אילן אסייג

לא ינום ולא יישן שומר התינוקייה

אוראל בלמס, מאבטח בביה"ח אסותא מטעם צוות 3, זכה להוקרת תודה מרגשת מיולדת טרייה

פורסם בתאריך: 15.8.19 20:58

     

בסופ"ש האחרון (08.08.19) התקבל בבית החולים אסותא אשדוד מכתב מיוחד. במכתב, אותו כתבה היולדת הטרייה מיטל כחלון, הובעה הוקרת תודה למאבטחי בית החולים מטעם צוות 3, ובפרט למאבטח אוראל בלמס.

"לפעמים זה מובן מאליו ששומרים עלייך ועל התינוק שלך… ולפעמים קולטים גם אנשים שעושים את זה כי אכפת להם! ולכמה מכם- באמת היה אכפת ממני ומהבייבי שלי", כתבה מיטל. "בשבילי זו אנחת רווחה – לדעת כי אף אחד חוץ ממני ומבעלי, לא יכול להתקרב לילד שלי".

היולדת הטרייה והמאבטח צילום: יח"צ

מכתב התודה צילום: יח"צ

אוראל בלמס, המאבטח, לא נשאר אדיש למילים החמות: "התרגשתי לשמוע את ההערכה של מיטל כלפי עבודת האבטחה. אני שמח שביכולתי להקנות תחושת ביטחון ליולדות השונות ולהבטיח שהילודים בתינוקייה תחת שמירה סביב השעון".

אוראל נפגש עם היולדת לספר לה על חשיבות המכתב בשבילו. השניים הנציחו את הרגע המרגש בתמונה."אין זו הפעם הראשונה בה עובדי יחידת האבטחה בביה"ח מטעם צוות 3 מקבלים שבחים על עבודתם הקשה", סיפר אסף בוארון מנהל יח' המאבטחים. "אני גאה באוראל על האכפתיות, המסירות והאחריות לביטחון היולדת והתינוק שלה. אנו בצוות 3 מאמינים בשירות על הצד הטוב ביותר, ואני שמח שגם הפעם- הקננו ליולדת תחושת ביטחון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר