צילום: אופיר לוי, כללית
צילום: אופיר לוי, כללית

על רקע ביטול הלימודים: הכללית פתחה מועדונית לילדי העובדים

המנהלת האדמיניסטרטיבית רינה בן יוסף: "הילדים מרגישים כאן נהדר וההורים יכולים להגיע מדיי פעם להעניק חיבוק ותמיכה ולשוב להעניק שירות ללקוחות והתארגנות לכל תרחיש שנידרש אליו"

פורסם בתאריך: 26.3.19 13:05

     

הרופאים, האחיות והצוותים של כללית מתכוננים לשעת חירום בראש שקט כשילדיהם משחקים במרחבים מוגנים קרוב אליהם: הבוקר, יום שלישי, 26 במרץ, התקבלה החלטה בעיריית אשדוד לא לקיים לימודים בכל מערכות החינוך כדי לא לסכן את חיי הילדים. צוות מינהלת אשדוד של כללית נערך מיד לתגבר במידת הצורך את הצוותים הרפואיים בשל המצב הביטחוני ולהקים מועדוניות לילדיהם ברחבי העיר על מנת לאפשר להם לתפקד ב'ראש שקט' ובאופן יעיל ובטוח.

הצוותים הרפואיים העובדים בכללית אשדוד, המתגוררים באזורי טווח הטילים, כגון אשדוד, גן יבנה ואשקלון, הרגישו הבוקר הקלה כאשר הוצע להם להביא את הילדים למרחבים מוגנים במקום עבודתם. ליאת גבריאל לוי, רוקחת במרכז רפואי אשדוד, הביאה הבוקר את שלושת בנותיה למועדונית, והודתה לכללית על האפשרות גם להרגיש רגועה שהילדות לידה וגם להמשיך בשגרת החיים, "אני מאחלת שנדע ימים של שקט".

 

 

רינה בן יוסף, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מינהלת אשדוד, אמרה כי הופצה הודעה הבוקר בשעה מוקדמת לכלל העובדים על פתיחת המועדוניות שזכתה לתגובות אוהדות והגעה פיסית עם הילדים. "חשוב לנו שציבור לקוחותינו יידע כי כללית אשדוד ערוכה לכל תרחיש ביטחוני בימים הקרובים לתת מענה מיטבי הן ללקוחות והן לעובדים, על מנת שירגישו בידיים בטוחות וימשיכו ככל שניתן בתפקוד מלא. הילדים מרגישים כאן נהדר וההורים יכולים להגיע מדיי פעם להעניק חיבוק ותמיכה ולשוב להעניק שירות ללקוחות והתארגנות לכל תרחיש שנידרש אליו".

ד"ר דוד דרוול, מנהל המרכז הרפואי אשדוד של כללית, הוסיף כי נערכה בדיקה מקיפה של המרחבים המוגנים כדי לתת מענה הולם במקרה הצורך על סמך מיומנות רבה של הצוותים הרפואיים בימי 'צוק איתן' וזמני חירום נוספים שהיו בשנים האחרונות. "כאשר הצוותים הרפואיים מרגישים רגועים ובטוחים שהילדים שלהם נמצאים במקום בטוח וקרובים אליהם פיסית, הם יכולים להתרכז במשימות שעומדות בפניהם במצבי חירום, וכמובן במקרה הצורך גם להרגיע ולטפל בידיים מסורות במטופלים שיידרשו לכך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר