השמדת דגים צילום: משרד הבריאות

84 קילוגרמים של דגים הושמדו היום בביקורת משרד הבריאות

בתאריך ה-24/01/19 נערכה ביקורת על ידי מפקחי משרד הבריאות מלשכת הבריאות המחוזית אשקלון, השירות הווטרינרי העירוני, משטרת ישראל – תחנת אשדוד ומחלקת רישוי עסקים – עיריית אשדוד, בחנות הדגים "דגי ישראל

פורסם בתאריך: 24.1.19 16:16

     

בתאריך ה-24/01/19 נערכה ביקורת על ידי מפקחי משרד הבריאות מלשכת הבריאות המחוזית אשקלון, השירות הווטרינרי העירוני, משטרת ישראל – תחנת אשדוד ומחלקת רישוי עסקים – עיריית אשדוד, בחנות הדגים "דגי ישראל", ברחוב יוסף טל 59, אשדוד.

במהלך הביקורת נמצאו תנאי תברואה ירודים וכן דגים קפואים ומוצרי דגים קפואים ללא זיהוי ושמקורם אינו ידוע .הטיפול במוצרי הבשר, העופות, והדגים אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור.

בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי ובסיוע עיריית אשדוד הושמדו כ-84 ק"ג דגים ומוצרי דגים. משרד הבריאות ועיריית אשדוד ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד עסק המזון.

השמדת דגים צילום: משרד הבריאות

הציבור מוזמן לעיין במדריך לקנייה נכונה של בשר, עופות ודגים  באתר משרד הבריאות.

 

לפניית כאן דרום הגיב עופר, מבלי החנות: יום חמישי זה היום הכי עמוס שלי, בזמן שאני עם הלקוחות הסתערו שבעה אנשים, כשהם לא מזוהים וללא תגים עם חיפוש על החנות, כשהם מלווים על ידי שוטרים. השמידו לי סחורה במעל 7000 שקלים והבריחו לקוחות. אני שוקל ברצינות את צעדיי המשפטיים וגם השגת תלונה למשרד הבריאות על פקחיהם.

לגבי התמונות של הדגים החתוכים בשקית זה דג טונה שלקוחה הזמינה וכשבאה לקחת אותם הופתעה לגלות, שמשרד הבריאות דאג להשמיד לה אותה הלקוחה מוכנה אף היא לדווח על זה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר