פרסים מיון צילום: דוברות בית החולים אסותא

מיון ילדים בביה"ח באשדוד דורג ראשון בישראל

מלר"ד הילדים והמבוגרים של בית החולים אסותא באשדוד, הגיעו למקומות גבוהים בדירוג הארצי של משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 30.12.18 15:00

     

מלר"ד (מיון) הילדים והמבוגרים של בית החולים אסותא באשדוד, הגיעו למקומות גבוהים בדירוג הארצי של משרד הבריאות: מלר"ד הילדים באסותא אשדוד קיבל את המקום הראשון בדירוג, ואילו מלר"ד המבוגרים דורג רביעי מבין תשעה בתי חולים בגודל בינוני. בדירוג נבדקו קריטריונים שונים הקשורים במהירות הטיפול, בנוכחות צוות ובאיכות הטיפול, והציונים המשוקללים שקיבלו חדרי המיון באסותא אשדוד – גבוהים ומעוררי גאווה.

הכניסה למיון בבית החולים באשדוד. צילום: דור גפני

הכניסה למיון בבית החולים באשדוד. צילום: דור גפני

בדירוג הכללי בית החולים באשדוד קיבל 74.3 נקודות ודורג במקום הרביעי בין בתי החולים הקטנים בארץ, כשמקדימים אותו השרון, לניאדו ומעייני הישועה. הדברים נחשפו בכנס מדדי איכות ברפואה שקיים היום משרד הבריאות בבית החולים בילינסון.

ד"ר יוני ישעיהו. צילום: עודד קרני

ד"ר יוני ישעיהו. צילום: עודד קרני

ד"ר יוני ישעיהו, מנהל מערך הילדים, בירך: "לאחר יותר משנה של עבודה מאומצת של הצוות כולו, זו בשורה משמחת לנו, אנשי מערך הילדים באסותא אשדוד, ויותר מכך לתושבי העיר והסביבה, שבית החולים בעירם נמצא במקום הראשון מבחינת מלר"ד ילדים. ההישג משקף תחושת שליחות גדולה מאד של המערך כולו. מרגש להעניק רפואה ברמה כזו לתושבי אשדוד, ואני שמח על ההישג הן כמנהל מערך הילדים, והן כאב לחמישה המתגורר באזור".

לדברי ד"ר הגר גור-סופרמן, מנהלת מלר"ד הילדים: "ההישג המשמח הוא תוצאה של עבודה יום-יומית מסורה של צוות מופלא, של שיתוף פעולה עם מערך הילדים ושל הקצאת משאבים של הנהלת בית החולים, שטיפול מיטבי בילדים מן הרגע הראשון, עומד לנגד עיניה. זו גאווה לעבוד עם כזה צוות ולהשתייך לכזה ארגון".

ד"ר הגר גור סופרמן. צילום: דוברות ביה"ח אסותא אשדוד

ד"ר הגר גור סופרמן. צילום: דוברות ביה"ח אסותא אשדוד

 

הכירו את מנהלת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים >>

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר