קמפיין תרומת שיער "צמה של עוצמה" לחולי סרטן. דוגמנית: אורי יצחקי, צילום: הדס עזריאלי

לגזור ולשמור: קמפיין תרומת שיער באשדוד יוצא לדרך

ארבע מספרות באשדוד מזמינות אתכם לתרום שיער במהלך הקמפיין - 23-26.12.2018

פורסם בתאריך: 17.12.18 16:50

     

'צמה של עוצמה' הנו שם קמפיין משותף לאיסוף תרומות שיער הפועל ברחבי הארץ במטרה לאפשר לכל אישה, גבר, ילד או ילדה המתמודדים עם מחלת הסרטן לקבל פאה איכותית חדשה משיער טבעי – ובחינם.

מבצע ההתרמה נערך זו השנה השישית על ידי מותג טיפוח השיער PANTENE ובשיתוף עמותת זיכרון מנחם הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, ומתקיים בכל חלקי הארץ בתאריכים 24-26, כאשר באשדוד יופעלו ארבע מספרות לצורך המטרה, בה ייספרו את התורמים ללא עלות וישלחו את התרומות אל עמותת זכרון מנחם.

המספרות מאשדוד שלוקחות חלק במבצע וניתן לתרום בהן שיער הן: מספרת בת אל עיצוב שיער, מספרת חנן H&K, מספרת יוסי בר, מספרת ORITS BEAUTY PLACE.

כדי לסבר את האוזן, פאת שיער מורכבת בממוצע מכ-7 תרומות שיער של 30 סנטימטרים לפחות ובעבור פאות שיער ארוכות (המבוקשות בקרב הצעירות) דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 סנטימטרים. את השיער הבריא ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך. שימו לב, קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער.

באשר לצד הנתרם, מתגלים בישראל מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים. אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת מתוך שבע נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון. מעמותת זכרון מנחם נמסר כי למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עוצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של ההתקרחות.

קמפיין תרומת שיער "צמה של עוצמה" לחולי סרטן. דוגמנית: מאיה אלתר. צילום: הדס עזריאל

חיים ארנטל, מייסד ומנכ"ל עמותת זכרון מנחם: "ב-28 השנים של זכרון מנחם ליווינו אלפי ילדות וצעירות וראינו את השפעת הפאות הטבעיות. הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמתי. נותנת להן את האומץ לצאת מהבית, לנשום את החיים, להעריכם ובהמשך להילחם עבורם. הצמה שלך היא העוצמה שלה. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".

לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לאתר עמותת זכרון מנחם או למספרם: 02-6400800, וכן לפנות למספרות בכדי לתאם זמני הגעה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר