White מרפאות שיניים (צילום: אורי מילר)
White מרפאות שיניים (צילום: אורי מילר)

הדרך לחיוך טבעי, בריא ומרשים קצרה ובטוחה מאי פעם | מרפאת White באשדוד

דר' זאב מץ, המנהל הרפואי של מרפאת  White באשדוד העוסק בשיקום הפה : "הדרישה לאסתטיקת הפה במגמת ביקוש גוברת, המודעות והרצון לחיוך מושלם הפך לנפוץ, לכן גייסנו את מייטב הטכנולוגיה, הידע, והניסיון להשגת המטרה"

פורסם בתאריך: 16.7.18 12:00

     

חיוך אסתטי ומוקפד מאפשר לנו להיראות במיטבנו, ואכן רבים חולמים על החיוך המושלם, אלא שלעיתים רבות מדובר בסדרת טיפולים ממושכת הדורשת זמני התאוששות והחלמה ארוכים. למרבה השמחה, כשמגיעים למרפאת White באשדוד, מבינים שאפשר אחרת.

הטכנולוגיה הדיגיטלית המציעה שימוש בתכנון ממוחשב לשם יצירת כתרים ביום אחד, כבר הוכיחה את עצמה בעולם, כאשר הבשורה הגדולה הינה דיוק מרבי ומותאם אישית. אם תרצו – מקסימום תוצאות במינימום זמן.

הטכניקות החדשניות אשר נמצאות במרפאת White באשדוד מאפשרות לחזות מראש את התוצאה.

כך, המטופל נהנה מחיוך מושלם בפרק זמן ידוע מראש. המהפכה מתאפשרת הודות למכשור העתידני במרפאת White אשדוד המציעה לכלל המטופלים את המילה האחרונה בתחום האסתטיקה הדיגיטלית, בנוסף לצילומים פנורמיים דו ממדיים, ניתן לבצע צילום תלת ממדי המאפשר לתכנן מודל וירטואלי מדויק של לסת המטופל.

התמונה האנטומית המלאה של חלל הפה מאפשרת לצוות הרופאים במרפאה להכין תכנית סדורה תוך התחשבות בכל הפרמטרים הרפואיים והאסתטיים של השיניים החדשות.

באמצעות הדמיה המטופל יוכל לראות את העתיד הלא רחוק. ד"ר זאב מץ, מספר על המרפאה:" White היא אחת מהמרפאות המתקדמות והטכנולוגיות בארץ. אנו מסוגלים לעשות כאן כמעט הכל ובזמן קצר מאוד. המתרפא יכול להיכנס לטיפול שיניים ללא שיניים ולצאת בתוך שעות ספורות עם שיקום זמני מודבק או מוברג ולא עם תותבת נשלפת מעיקה. הצילומים הפנורמיים וצילומי הסיטי מבוצעים במקום ללא צורך בבזבוז זמן וכסף נוספים".

היתרונות הבולטים של התכנון הממוחשב מביאים עמם בשורה של ממש. החל מקיצור זמן ההליך הן על כיסא הטיפולים והן מבחינת זמני התאוששות והחלמה ועד תפקוד מצוין של הכתרים והשתלים שהותאמו אישית ובצורה מדויקת לאורך זמן.

ד"ר מץ : "מאחר שהדרישה לאסתטיקת הפה הלכה וצמחה, אנו מאפשרים למתרפאים להיות שותפים בעיצוב החיוך שלהם ומתאימים את דרישותיהם למראה השיקום הקבוע.כך, בדומה לניתוחים אסתטיים אחרים כמו עיצוב אף, למשל, אתם שותפים לעיצוב החיוך שלכם".

המרפאה, הממוקמת בלב התוסס של העיר, באזור נגיש ונעים מציעה חוויה. כן לא התבלבלנו, עדיין מדובר בטיפולי שיניים, אך הודות להון האנושי וצוות הרופאים המקצועי, כבר מהרגע הראשון תרגישו שאתם בידיים טובות.

מגוון הטיפולים הרחב המוצע במרפאה תחת קורת גג אחת החל מטיפולים שוטפים לצד השתלות שיניים, ציפויי חרסינה, הבהרת שיניים ועד לסתימות מורכבות, שחזורים, טיפולי שורש וניתוחי חניכיים. בכל אחד ממגוון הטיפולים יסייעו לכם רופאי White לעבור את ההליך בדרך המהירה ביותר וילוו אתכם עד ההחלמה המהירה.

מרפאת   White, רחוב צה"ל 1 משרד מספר 10. ימי פתיחה: א-ה 08.00 – 20.00

יום ו – 08.00 – 12.00 טלפון: 08-6849900 . להתרשמות נוספת היכנסו לאתר

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר