יובל סינדורי בילדותה עם אביה יגאל ז"ל
יובל סינדורי בילדותה עם אביה יגאל ז"ל

בשם האב: 130 צמות נאספו עבור חולי סרטן

את הרעיון הגתה יובל סינדורי בת 16 מאשדוד שאביה יגאל נפטר מהמחלה לפני ארבע שנים. היום נערך בבית ספרה המבצע שזכה לשם "הפוני של אבא"

פורסם בתאריך: 19.6.18 15:43

     

יובל סינדורי בת 16 מאשדוד יזמה מבצע לתרומת שיער עבור חולי סרטן, במסגרתו נתרמו היום בבית ספרה מקיף ח' 130 צמות ואלפי שקלים. היא קראה לו "הפוני של אבא"

אביה של יובל, יגאל, נפטר מהמחלה לפני ארבע שנים, והיא הקדישה את היוזמה לזכרו. "שם היוזמה מבוסס על זיכרון ילדות: אבא שלי היה קירח והוא היה לוקח קצוות מהשיער שלי ושל אחותי ועושה מהן פוני".

 

יובל סינדורימאז שאביה הלך לעולמו יובל עצמה תרמה משיערה פעמיים, ולדבריה החוויה משמעותית ביותר. היא כתבה פוסטים בנושא ובעקבותיהם הצטרפו כמה מחברותיה ובנות אחרות ותרמו שיער.

הפעילות נערכה היום בעזרת עמותת "זכארון מנחם".

הצמות שנאספו היום במקיף ח'

הצמות שנאספו היום במקיף ח'

בעזרת אימה וורד יועצת בית הספר, רצתה להקים ב"הפסקה פעילה" בבית הספר שלה דוכן לתרומה כספית ודוכן לתרומת שיער. היא פרסמה אצלה באינסטגרם את היוזמה וזו הפכה בן רגע להתגייסות של בתי הספר בעיר. בימים אלה היא הקימה חמ"ל התארגנות לקראת האירוע הגדול ונעזרת במשצ"ים ובחברים מהשכבה שלה, על מנת להפיץ את הבשורה.

 

עמותת "זכרון מנחם" עוסקת משנת2004  באיסוף תרומות שיער והענקת פאות לילדות חולות סרטן. העמותה הקימה מערך מתקדם של מבצעי תרומות שיער וייצור פאות בהובלת פאניות מקצועיות ומסורות, המאפשר מתן שירות אישי לנשים בכל הארץ. העמותה משקיעה מאמצים רבים על מנת להגיע לנשים בכל המחלקות האונקולוגיות בישראל כדי לתמוך ולהעניק להן פתרון מהיר ללא עלות לאובדן שיערן.

אתר עמותת זכרון מנחם:  www.zichron.org

פייסבוק עמותת זכרון מנחם: https://he-il.facebook.com/zichronmenachem/

אינסטגרם: @zichronmenachem

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר