ממד"א לאיחוד - זהר אלי, צילום: מתוך פייסבוק

חוצה את הקווים: זהר אלי מנהל מוקד במד"א – עבר לאיחוד הצלה

אלי, דמות בולטת במד"א לכיש ובאגף המבצעים הטיל היום פצצה: "לאחר למעלה מ-20 שנה במד״א אני מתחיל דרך חדשה באיחוד הצלה". כידוע, תהום פעורה בין שני הארגונים

פורסם בתאריך: 15.5.18 14:53

     

בין שני ארגוני ההצלה – מד"א ואיחוד הצלה, יש מתח שמפעם לפעם עולה לכותרות, כך רק לאחרונה תקף מנכ"ל 'איחוד הצלה' משה טייטלבוים, את סגן שר הבריאות ואמר: "תנו למתנדבי איחוד הצלה את הקרדיט ואת היכולת להציל חיים. אני מקווה שנגיע לימים מאוזנים שנוכל לעבוד בשיתוף פעולה. שיתנו גם לנו את המידע, לא רק למד"א. המתנדבים שלנו מוכשרים באותה רמה כמו אלו של מד"א".

וכעת, לזירה המקומית – דמות בולטת במד"א לכיש, זהר אלי תושב אשדוד (ממש עד לאחרונה), מנהל מוקד התגובה המידית באגף המבצעים של מד"א עבר לאיחוד הצלה הודיע כעת כי הוא עובר להציל חיים, בארגון איחוד הצלה. בפוסט שכתב הסביר: "חברים יקרים. לאחר למעלה מ 20 שנה במד״א מהם 15 שנות עבודה במגוון תפקידים אני מסיים היום את עבודתי.

תודה לכל חברי לדרך במד״א , עברנו יחד המון ארועים מרגשים וטובים לצד תסכולים ואכזבות. לעובדי ומתנדבי מוקד תגובה מיידית אוהב ומעריך אני את כולכם , תזכרו שאתם המוקד הכי טוב שיש למד״א כפי שאמרו בביקורים ״ אלה האנשים עם הסכין בין השיניים הלוחמים של הארגון ״ עברנו דרך ארוכה יחד והקמנו את המוקד הגדול והחזק ביותר שקיים לארגון.

דיברתי עם כולכם באופן אישי ואני מבין ללבכם וכואב אתכם יחד את הרגשות והמחשבות שלכם לעתיד , זכרו שלא משנה מה יהיה עתידו של המוקד תמיד תלכו בראש מורם ותזכרו מי אתם ואיך נלחמתם בשבילי על מנת שתמיד אהיה גאה בכם וכך היה. יודע אני שנמשיך להיות חברי אמת ושום דבר לא יפריד בינינו, גם לא אנשים קטנים שחושבים שהם מנהלים גדולים וחושבים שהם יודעים הכל ואף פעם לא טועים.

חברי הכוננים תמשיכו להציל חיים 24/7 אתם אנשים מדהימים ואני מעריך אתכם מאוד! לא מובן מאליו שאדם יצא מעבודתו או יתעורר באמצע הלילה בקור על מנת להציל חיים , תודה רבה לכם.

היום אני מתחיל דרך חדשה בארגון איחוד הצלה שם אמשיך לתת מעצמי ומכישורי למען המוקד , למען המתנדבים ולמען הצלת חיים".

ואנחנו אומרים? שלא נצטרך, לא לאלו ולא לאלו.

הפוסט:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר