בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין
בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין

מחסור בחנייה ועומס במרפאות אסותא אשדוד?

דמות מוכרת בעיר הלינה על איכות השירות הרפואי בבית החולים החדש בעיר. לטענת הרצל כחלון, החנייה המוצעת בתשלום - עמוסה לעייפה, והמרפאות - מלאות. אסותא בתגובה: "לא מאפיין את בית החולים"

פורסם בתאריך: 6.5.18 13:32

     

הרצל כחלון, דמות ידועה בעיר כמנחה הורים ומרצה מבוקש שיתף ברשתות החברתיות את רשמיו מביקורו הראשון בבית החולים אסותא אשדוד והחוויה שהוא מתאר לא הייתה חיובית.

הפוסט של כחלון. צילום מפייסבוק

הפוסט של כחלון. צילום מפייסבוק

"אתמול בפעם הראשונה הגעתי לביה"ח אסותא באשדוד לבדיקה פשוטה במרפאות החוץ. לא הייתה חניה מסודרת בחוץ אז נכנסתי לחניה בתשלום. לאחר כעשרים דקות של חיפושים לא הצלחתי למצוא חניה. לא ברור למה לוקחים כסף עבור חניה שאין? הם ממשיכים להכניס רכבים ולגבות תשלום כשאין מקומות חניה?"

הרצל כחלון. צילום: יח"צ

בנוסף לתלונה זו אודות חוסר במקומות חניה כחלון טוען: "סוף סוף הגעתי למרפאות: עשרות אנשים צובאים על שולחן מסכן עם שתי פקידות אין אפילו כסאות לשבת אציין שזו מרפאה אורטופדית מסתובבים אנשים עם קביים ועם גבס אבל מקום לשבת לא היה בנמצא. יש כסאות אבל הזמינו כמות כל כך גדולה של אנשים שהכל היה תפוס. אנשים עצבניים עמדו לאורך המסדרון" לבסוף הוא סיכם "ביה"ח חדש עם המתקנים הכי חדישים עם ניהול כמו בשנות השישים. חבל"
כחלון ביקשל הבהיר כי :"למען ההגינות אציין כי הרופא שבדק אותי היה מקצועי אדיב ונעים".

פנינו לאסותא לקבלת תגובתם בשאלה האם מדובר באירוע נפוץ, והאם המצב שכחלון מתאר שכיח. זו תגובתם:
המצב שמתאר הפונה לא מאפיין את בית החולים וחבל שלא פנה בזמן אמת למישהו בהנהלת בית החולים. יחד עם זאת, יש ביקוש רב למרפאה האורתופדית ואנו בהחלט פועלים ונפעל לכבוד האדם ופרטיותו.
בעניין החניה – מקבלים את ההערה אך חשוב לציין, כי מי שלא מוצא מקום חניה, יכול לצאת ללא תשלום תוך חצי שעה. נשמח לזמן את הפונה לשיחה אם יחפץ.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר