אילוסטרציה קאנביס רפואי
אילוסטרציה קאנביס רפואי

השר אריאל בכנס במכללת אחוה: "אין כל סיבה שישראל לא תתחיל לייצא קנאביס רפואי"

שר החקלאות, ח"כ אורי אריאל, ממשיך לעודד את תעשיית האגרוטק בישראל. השתתף הבוקר בכנס אגרוטק במכללה האקדמית אחוה והתייחס לרפורמת הקנאביס הרפואי ולפשיעה החקלאית

פורסם בתאריך: 30.4.18 13:20

     

שר החקלאות אורי אריאל, השתתף הבוקר, ט"ו באייר תשע"ח (30.4.2018) בכנס במכללה האקדמית אחוה בנושא אגרו-טכנולוגיות וקנאביס רפואי. המכללה האקדמית אחוה, מציעה מסלולים ייחודיים לסטודנטים בתחום האגרוטק. תחום זה, משלב בין הייטק לחקלאות, במסגרת לימודי תואר ראשון במדעים.

השר אמר במהלך הכנס כי: "אין כל סיבה שישראל לא תתחיל לייצא קנאביס רפואי. אני פועל נמרצות שייצוא הקנאביס הרפואי יאושר תוך שבועיים בממשלה. בצד המסחרי כל אחד יעשה לעצמו הערכת מצב ולפיה יתקדם.

ישראל מקדימה את כל העולם בתחום הקנאביס הרפואי ב5 עד 7 שנים.  במדינת ישראל פוטנציאל אדיר לגידול חקלאי ולתרופות וכמובן הכנסות גדולות למדינה והאלמנט החשוב ביותר הוא תוספת של אלפי אנשים שיוכלו לעבוד בתחום וישראל תהיה אור לגויים בתחום הרפואי.

הנה השר בכנס, צילום: אשר דיין –

מאות מיליוני חולים מחכים לתרופה, חולים שאין להם מזור ומה שיסייע הוא הקנאביס הרפואי. היכולת להפוך את הצמח למציאות של תרופה היא יכולת שפותחה על ידי חוקרים ישראלים שהיום העולם משתהה ובעיקר מוכן לקנות מהם".


להורדת היישומון שלנו:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


 

שר החקלאות חה"כ אורי אריאל קרדיט : שלומי אבוטבול

שר החקלאות חה"כ אורי אריאל
קרדיט : שלומי אבוטבול

השר אריאל התייחס בנאומו גם לפשיעה החקלאית: "ממשלת ישראל צריכה לפעול להרחבת הביטחון של החקלאים כשהמטרה לצמצם את תופעת הגניבות החקלאיות ולהעניק לחקלאי ישראל ביטחון, נפעל עם משרדי ממשלה האחראים לשנות את ההתייחסות לפשיעה ולטרור החקלאי באמצעות תיקוני חקיקה וקנסות. משרד החקלאות ומשרד האוצר סיכמו  לגיבוש פוליסות ביטוח ייעודיות לגניבות חקלאיות על מנת שיינתן פיצוי הולם לחקלאים ולהגדלת היקפי הכיסוי לענפים למען מזעור הסיכונים. אנו לא נושאים באחריות ואין לנו סמכות לכך, אנחנו ממליצים לגורמים הרלוונטיים לפעול לצמצום התופעה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר