מנכ"ל ביה"ח אסותא אשדוד תא"ל מיל' ד"ר דודו דגן. צילום: דובר צה"ל
מנכ"ל ביה"ח אסותא אשדוד תא"ל מיל' ד"ר דודו דגן. צילום: דובר צה"ל

מפסגת הרפואה בצה"ל לכס מנכ"ל אסותא אשדוד

קצין הרפואה הראשי של צה"ל, תא"ל (מיל') ד"ר דודו דגן, שפרש ב2017 בתום שלוש שנים בתפקיד, הצטרף לצוות ההנהלה הבכיר של רשת "אסותא" ומשמש כמנכ"ל בית החולים החדש של "אסותא" אשדוד ע"ש סמסון

פורסם בתאריך: 20.4.18 17:22

     

דר יחיאל לסרי ועו"ד רחל שמואלי בפתיחת בית החולים.צילום:אורי קריספין

בחודש האחרון עזבה עו"ד רחל שמואלי את משרת מנכ"לית אסותא אשדוד. שמואלי לשעבר סמנכ"לית בכירה ברשת אסותא מרכזים רפואיים ומנהלת המחלקה המשפטית ליוותה את הקמת בית החולים החל מראשית הדרך עוד לפני שהחל להיבנות, עוד אי שם בדיונות חלמה שמואלי על בית החולים החדש בעיר הנמל שייתן מענה ל240 אלף תושבי העיר – לראיון המלא עם שמואלי .

את תפקידה ימלא תא"ל דודו דגן. דגן הוא רופא ישראלי וקצין צה"ל בדרגת תת-אלוף, שכיהן כקצין רפואה ראשי כשלוש שנים.

גדל בקריית ביאליק, סיים לימודיו בקריית החינוך אורט קריית ביאליק בשנת 1983. דגן הוא מומחה לרפואת ילדים וטיפול נמרץ ילדים. עשה את התמחותו בבית החולים שניידר. בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות (MHA). בוגר פיקוד ומטה והמכללה לביטחון לאומי. שירת בצה"ל במגוון תפקידי פיקוד בחיל הרפואה בהם רופא גדוד צבר וקצין הרפואה של חטיבת גבעתי, רופא סיירת מטכ"ל, קצין הרפואה של אוגדת עזה, סגן מפקד קצין הרפואה של פיקוד הצפון ומפקד הרפואה של פיקוד המרכז. שימש סגן קצין רפואה ראשי ובמהלך כהונתו בתפקיד זה עמד בראש המשלחות הרפואיות לבולגריה ב-2012 בעקבות הפיגוע באוטובוס בנמל התעופה בורגס, וב-2013 לפיליפינים בעקבות פגיעת סופת הטייפון "האיאן". בנובמבר 2014 מונה לקצין רפואה ראשי, כיהן בתפקיד עד אוגוסט 2017. לאחר פרישתו מצה"ל התמנה למנכ"ל בית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד. נשוי לז'נה, אחות במקצועה ואב לשני בנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר