נליה קולאגין ואיילת כץ. צילום: דוברות אסותא אשדוד
נליה קולאגין ואיילת כץ. צילום: דוברות אסותא אשדוד

הבוסית יילדה את העובדת: "מדובר ברגע מרגש עבורי"

פורסם בתאריך: 15.4.24 19:27

     

לפני מספר ימים הגיעה איילת כץ, 31, אם לשלושה ילדים, למשמרת האחרונה לפני יציאה לחופשה מתוכננת טרם הלידה הצפוייה, כאחות במחלקת נשים בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד.

בשעה 07:30, דקות לאחר מסירת המשמרת, ניגשה כץ לאחות האחראית עליה במחלקת הנשים, נליה קולאגין, ואמרה לה "אנחנו צריכות לדבר". קולאגין השיבה לה: "כמה דקות, נתארגן על העומס ונדבר".

 

חצי שעה לאחר מכן, בשעה 08:00 שוב פנתה כץ לקולאגין וביקשה לשוחח איתה. קולאגין, שהבינה שככל הנראה מדובר בנושא שאיננו סובל דיחוי עצרה את עבודתה ופנתה לכץ: "מה קרה?". "יש לי צירים", היא השיבה.

קולאגין בדקה את כץ במהירות וממצאי הבדיקה הוכיחו שהיא נמצאת כבר בעיצומה של לידה. השתיים מיהרו לחדר הלידה, ושם תוך כחצי שעה בלבד, יילדה קולאגין את כץ, שהביאה בן זכר לעולם.

"זו הייתה אמורה להיות המשמרת האחרונה שלי לפני יציאה לחופשת לידה אך ברגע שהחלה הבנתי שהמשמרת לא תסתיים כפי שציפיתי", סיפרה כץ, "לפני שהספקתי לעכל מה שקורה, הייתי בחדר לידה, בליווי מלא של נליה האחות האחראית שלי שהייתה איתי לאורך כל הדרך ודאגה לי לכל מה שהייתי צריכה ובסוף גם יילדה אותי בצורה הכי מקצועית ורגישה. רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מחווית הלידה, מהצוות במחלקה שדאגו להמשך יום עבודה ועד לצוות החדר לידה ומחלקת יולדות. זכיתי להיות חלק מהמערך המיילדותי של בית החולים".

נליה קולאגין ואיילת כץ. צילום: דוברות אסותא אשדוד

נליה קולאגין ואיילת כץ. צילום: דוברות אסותא אשדוד

"מדובר בהחלט ברגע מרגש עבורי", אמרה קולאגין, "לא בכל יום ובהחלט לא כל אדם זוכה לסייע בהבאת חיים לעולם, וההתרגשות כי כפולה ומכופלת כאשר מדובר במישהי שאתה כל כך אוהב ומעריך שנמצא לצידך כמעט כל יום – כל היום. הרגשתי כאילו אני מילדת את הבת שלי. זאת הפעם הראשונה שאני זוכה לילד את אחת העובדות שלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר