חיסונים. צילום: שמואל דוד
חיסונים. צילום: שמואל דוד

על רקע הוורינאט החדש אומר ד"ר לסרי: "כרופא אני ממליץ לחסן את הילדים"

העולם עוקב בדאגה אחר ה'אומיקרון', וריאנט חדש של הקורונה, אשר מאיים על בריאות התושבים. בקבינט הקורונה הוחלט על שורת צעדים על מנת למנוע את התפשטות הוריאנט, ובאשדוד קיים ראש העירייה ישיבת היערכות מיוחדת בנושא

פורסם בתאריך: 29.11.21 14:09

     

אתמול, קיים ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ישיבת היערכות מיוחדת שעסקה בווריאנט החדש שמדאיג את העולם – ה'אומיקרון'. לאחר סקירה קצרה על הווריאנט, על המאפיינים שלו והמשמעויות הנגזרות מהנתונים שהתפרסמו לאחרונה, ביקש ראש העירייה מהנוכחים לעודד ככל שניתן את הציבור לצאת ולהתחסן.

עם תום הישיבה הוא העלה פוסט המדבר בעד עצמו, ובו הוא קורא לציבור למהר ולהתחסן: "'אומיקרון' ככל הנראה מדבק יותר מהזנים הקודמים, אך כבר עתה ברור שבמחלימים ומחוסנים הוא גורם למחלה קלה בלבד, ובכל מקרה החיסון מגן מפני מחלה קשה!" כתב ד"ר לסרי והדגיש כי "החיסון בטוח ויעיל, במבוגרים וגם בילדים!".

חיים קראדי מחסן את ד"ר לסרי. צילום: לירון מולדובן

ד"ר לסרי מתחסן. צילום: לירון מולדובן

הוא ציין כי "בזכות החיסון, החיים במדינת ישראל ובעולם, חזרו לשגרה כמעט מלאה" ולכן, "כל מי שטרם התחסנו בכלל, או טרם קיבלו את הזריקה השלישית, לכו בבקשה להתחסן".

בקשתו של ראש העירייה מופנית גם להורים לילדים, אליהם הוא כותב: "להורי ילדים מעל גיל 5, אני ממליץ מאוד, גם כרופא, לחסן את הילדים בהקדם!!" והביא לדוגמא שניים מנכדיו שכבר הספיקו להתחסן. "למרות שרוב הילדים עוברים את זיהום קורונה בקלות יחסית, חלקם עלול לפתח מחלה קשה ומסכנת חיים" הוא אומר ומזכיר את תסמונת PIMS שהתגלתה אצל ילדים שחלו בקורונה.

בארה"ב כבר התחסנו מיליוני ילדים ולא התגלו תופעות לוואי או מקרים המעוררים שאלות לגבי בטיחות החיסון. "הסיכון מזיהום קורונה בילדים גבוה הרבה יותר מהסיכון בחיסון, אז בבקשה שימרו על הילדים וחסנו אותם למען בריאותם ולמען בריאות המשפחה כולה" אמר והבטיח כי בנוסף לחיסונים הניתנים בכל קופות החולים, "גם אנחנו נקיים ימי חיסונים ייעודיים לילדים במועדים שיפורסמו בקרוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר