הרב חיים פינטו ודני מושיוב. צילום: יח"צ מאוחדת
הרב חיים פינטו ודני מושיוב. צילום: יח"צ מאוחדת

"אין שאלה, צריך להתחסן": הרב חיים פינטו התחסן היום נגד קורונה

פורסם בתאריך: 17.1.21 22:47

     

הרב הראשי של אשדוד, הרב חיים פינטו הגיע היום למתחם החיסונים של מאוחדת במתנ"ס ד' באשדוד וקיבל את החיסון נגד קורונה. הרב פינטו נפגש שם עם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ועם מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב.

הרב פינטו סיפר כי לא בכל חייו הוא היה חבר בקופת חולים מאוחדת וכי עבר אליה לאחר שאימו נפטרה. "רציתי להיות במקום שבו דאגו לה", סיפר, "מאז אני במאוחדת, מרוצה מאוד מהשירותים, מרגיש כאן שאני בבית – ואני מודה לכם על כך". מושיוב השיב: "אני מאוד שמח לשמוע את דבריך ומתרגש מהם. חשוב לנו שכל מבוטח ומבוטח ירגיש בבית, ירגיש שהוא מיוחד – במאוחדת זה חלק מהשליחות שלנו כאנשי רפואה".

דני מושיוב, הרב פינטו וד"ר לסרי. צילום: יח"צ מאוחדת

דני מושיוב, הרב פינטו וד"ר לסרי. צילום: יח"צ מאוחדת

מושיוב ערך סיור לנוכחים במתחם החיסונים במתנ"ס ד' שהוקצה למאוחדת על ידי העירייה ואמר כי "מתחם החיסונים הזה מאפשר לנו לבצע חיסונים בקצב מופלא ומאפשר לתת שירות לכל מבוטח בתא האישי שלו, בפרטיות מוחלטת – ועל כך תודתנו".

"אנחנו רוצים להיות אחת הערים הראשונות שיוצאת מהמגפה", הצהיר ד"ר לסרי, ואמר למושיוב: "זו הזדמנות להגיד לכם תודה – גם בשם כבוד הרב וגם בשם הנהלת העיר – על כל העבודה שאתם עושים: ההתגייסות המדהימה שלכם, המהירות והיעילות – מלקחת את החיסון מהחברה ועד למתחסן – אין כזה דבר בשום מקום בעולם. אנחנו הולכים להיות המדינה הראשונה שיוצאת מהמגפה ומנצחת אותה בזכות כל המערך הזה".

"הלכתית יש שני פסוקים בתורה שאפשר לייחס לחיסון", אמר הרב פינטו, "'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ו'אל תחמוד דם רעך'. 'ונשמרתם מאוד' זה עניין של שמירת הנפש, הפסוק היחיד שנאמר בו 'מאוד' – לעניין שמירת הנפש, כלומר: ונשמרתם מאוד. 'אל תעמוד על דם רעך',  זה עניין של הדבקות, כאשר אחד מדביק את השני. הרבה שואלים אותי האם להתחסן או לא. לפני שהתחסנתי התקשרתי לידידי פרופ' זלבסקי שהוא אחד מהאנשים שהיו בייצור של החיסון – והבנתי ממנו שאין כאן שאלה! צריך להתחסן!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יוכי מאיר, מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת: "אני מבקשת להודות לראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי על השותפות והנכונות לסייע בכל, לרווחת מבוטחי מאוחדת, לאורן טואיל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, למירי בן דוד מנהלת מחלקת הבריאות בעיריית אשדוד שהיא הרוח הגבית שלנו, למאיר אפללו מנהל מתנ"ס ד' שעושה עבודה מדהימה והולך איתנו כל הדרך יד ביד ולגבי עייש על המסירות והסיוע הרב. תודה מיוחדת לחנה אלקבץ הפרוייקטורית של מאוחדת במבצע החשוב, אשר מתפעלת ביד רמה את כל המערך".

מושיוב, הרב פינטו, ד"ר לסרי ויוכי מאיר. צילום: יח"צ מאוחדת

מושיוב, הרב פינטו, ד"ר לסרי ויוכי מאיר. צילום: יח"צ מאוחדת

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר