ניסים עמרם, המאבטח המזמר. צילום: אופיר לוי

"אל תשלכני": קולו המרגש של המאבטח ניסים עמרם מתנגן במתחם חיסונים כללית

ניסים עמרם, מאבטח וזמר בתחילת דרכו, פרץ בשירה בקול של זמיר בכדי להרגיע להנעים את זמנם של הממתינים לחיסון

פורסם בתאריך: 29.12.20 13:16

     

ניסים עמרם, מאבטח בן 21 במתחם לחיסוני קורונה של קופת חולים כללית באשדוד, הפתיעה את הממתינים לחיסון ובקולו הנוגע פרץ בשירת "אל תשליכני" להנעים את זמן ההמתנה של המתחסנים כשהם מחכים לתורם.

הצוות הרפואי במתחם הבדיקות של כללית באשדוד א׳ חיסן בימים האחרונים במסירות ובאדיבות כבר מעל 800 מטופלים ביום. הבונוס עבור המטופלים של כללית הממתינים לחיסון, הוא קולו הערב של ניסים, זמר צעיר שהשתחרר רק לאחרונה מהנדסה קרבית, וגויס לאבטח בעמדת חיסוני קורונה של כללית באשדוד. במהלך השירה, הוא גם חילק לקשישים הממתינים כוסות מים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ניסים, תושב אשקלון, הוא זמר בתחילת דרכו בלהקת Singers orchestra שמופיעה בצרפת ובישראל. בקרוב יוציא סינגל חדש בשם ״צועק ברחוב". כמאבטח הוא עובד כדי להגיע רחוק ולהגשים את חלומו לשיר כזמר מקצועי ומוכר. ״ראיתי את הלקוחות המקסימים שיושבים בתור לחיסון, כל כך חשוב לבריאות שלהם, והחלטתי לשיר להם ולהעביר את הזמן בכיף. הרפרטואר שלי עשיר אבל אני מתאים את סוג המוסיקה לאנשים שממתינים״, הוא מסביר.

צוות מרפאת כללית, בניהולה של אילנה דרמון, התרגש מאוד מהמחווה של ניסים. ״שמנו לב שהממתינים לחיסון רגועים ושלווים ונכנסים עם חיוך לחיסון ושמענו ברקע את ניסים שר בקול ערב וצלול״, מתארת אילנה. ״הלוואי שבכל מתחם היה יכול להיות מאבטח כמו ניסים שיקל על הצוות בעבודה המאומצת והמאתגרת של חיסון מאות אנשים ביום. אנחנו אומרות לו תודה ענקית״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר