רחל עמר ובעלה צ׳רלי מתחסנים לקורונה ע״י האחות קטי כלב. צילום: אופיר לוי

רחל עמר בת 73 מאשדוד: המתחסנת הראשונה נגד קורונה במתחם החיסונים של כללית בבית לברון

״לא ידעתי שאני האזרחית הראשונה שמתחסנת בכללית ואני מתרגשת. מאחלת בריאות לכולם ושהנגיף יהיה מאחורינו ולחזור לחבק ולנשק את המשפחה״

פורסם בתאריך: 22.12.20 14:52

     

היום, יום שלישי, בשעה אחת וחצי בדיוק התחסנה בשעה טובה האשדודית הראשונה, רחל עמר (73), נגד נגיף הקורונה ומייד אחריה בעלה צ׳רלי (78), ע״י האחות קטי כלב במתחם החיסונים החדש של כללית בבית לברון באשדוד.

במקום הורגשה תנועה ערה של מבוטחי כללית באוכלוסיית היעד שהגיעו לקבלת חיסון קורונה ראשון במתחם החיסונים של כללית ויצאו עם זימון לחיסון השני בעוד כשלושה שבועות. למרות העומס, גילה הצוות הרפואי של כללית אשדוד אמפתיה, סבלנות, אחריות ורגישות למטופלים הרבים אשר קיבלו הסבר מדוייק על תהליך החיסון.

רחל ובעלה צ׳רלי, פנסיונר של נמל אשדוד, הם הורים לשבע ילדים, וסבתא וסבא 19 נכדים וארבע נינים. תושבי אשדוד כ-50 שנה, היו בבידוד בחגים ואמרו שישמחו לפגוש את כל המשפחה, אם יהיה אפשרי. ״לא ידעתי שאני האזרחית הראשונה שמתחסנת בכללית ואני מתרגשת. מאחלת בריאות לכולם ושהנגיף יהיה מאחורינו ולחזור לחבק ולנשק את המשפחה״.

מר ארז לוי, מנהל כללית מחוז מרכז, אמר כי מדובר בימים חשובים עבור תושבי מדינת ישראל וההתרגשות מורגשת במתחמי החיסון של כללית. ״כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מובילים היקף ההתחסנות חסר תקדים בשילוב ידיים עם הרשויות המקומיות. כבר החל משבוע זה ימשיכו להיפתח מתחמי חיסונים נוספים וזו הזדמנות להודות לצוותים על עבודה מסורה ומקצועית״.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר