מחלקת קורונה בבית החולים באשדוד. צילום: דוברות אסותא אשדוד

אסותא אשדוד: נסגר מיון מאומתי חולי הקורונה

בהתאם למגמה הארצית המתמשכת גם באשדוד מספר החולים ממשיך לרדת - 479 חולי קורונה פעילים

פורסם בתאריך: 25.10.20 12:24

     

בעקבות המשך הירידה במספר מטופלי נגיף הקורונה בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, הבוקר (ראשון) הודיעו על סגירת מחלקת מיון מאומתי חולי הקורונה וחזרתה לשמש כמיון מהלכים כבימי שגרה.מחלקת הקורונה (לא מיון) נשארה כמובן עוד פתוחה. נכון להיום מאושפזים בה 21 מטופלי קורונה: אחד במצב קל, שלושה במצב בינוני, ו-17 קשה.

לפני כחודש, לאור העלייה בכמות מטופלי נגיף הקורונה, הוחלט על פתיחת מחלקה חדשה אליה יגיעו מטופלים מאומתים באמצעות מד"א, לשם הערכה רפואית של מצבם והחלטה האם זקוקים לאשפוז. כאמור, לאור המשך הירידה במספר המטופלים המפונים לבית החולים, הוחלט לסגור את המחלקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר חגית סרבגיל ממן, סגנית מנכ"ל אסותא אשדוד: "בשיא תחלואת הקורונה בחודש שעבר, פתחנו מתחם חדש למיון מאומתי קורונה. הצורך בהקמת המחלקה נועד על מנת להכיל את כמות המאומתים הגדולה שהופנתה ע"י מד"א אלינו מהעיר אשדוד וסביבותיה, ללא עיכוב. מתוך חובה ואחריות להמשיך להעניק למטופלים שלנו את הטיפול הטוב והמהיר ביותר נבנה מתחם עם צוות יעודי".

"עם הירידה בהיקף התחלואה הוחלט על סגירת המחלקה לעת עתה" המשיכה ד"ר שרבגיל ממן. "הישארותה סגורה, כמו גם המשך ירידה בכמות החולים, תלוי אך ורק בנו, בהתנהלות האישית של כל אחד ואחת והישמעות חסרת פשרות להנחיות. גלו אחריות אישית וציבורית ואפשרו לכולנו למגר את הקורונה ולהגיע לחורף בצורה טובה יותר".

נתוני תחלואה עדכניים

מספר החולים הפעילים בעיר ממשיך לרדת בהתאם למגמה הארצית המתמשכת. נכון לבוקר זה, על פי נתוני משרד הבריאות באשדוד ישנם רק 479 חולי קורונה פעילים. מתוכם 219 הם חולים שהתווספו בשבוע האחרון. כך, שמתוך כלל הבדיקות שבוצעו בעיר בשבוע האחרון (8,195) רק 2.6 אחוז מתכן נמצאו חיוביות לנגיף. נתון נוסף שמשקף את המגמה החיובית הו היה היחס בין הבריאים לחולים בעיר – עומד על 56 חולי קורונה על כל  10 אלף תושבים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר