חודש המודעות לסרטן השד: שרון מרק וראשת העיר כפר יונה בביקור בבית החולים אסותא אשדוד

מרק: "כל שנה הלביאות מקדמות פעילות עירונית במרחב הציבורי להעלאת המודעות לנושא חשוב זה. השנה, הסגר לא מאפשר לנו זאת, אבל הוא לא מונע מכן לגשת ולהיבדק"

פורסם בתאריך: 14.10.20 18:49

     

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, סגנית ראש העיר אשדוד שרון מרק אירחה היום (רביעי) את ראשת העיר כפר יונה שוש כחלון-כידור, בביקור משותף בבית החולים אסותא אשדוד. במסגרתן הגיע השתיים למחלקה לרפואה דחופה, למחלקת נשים ולמועדון היולדות בבית החולים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אל היבקור התלוותה גם ד"ר שרון שדור, ראש אגף מכונים ומרפאות בבית החולים, כמו גם סגנית מנהלת בית החולים, דר חגית סרבגיל ממן, מנהל יחידת הגניקולוגיה ד"ר בר-אל אושרי ומנהלת השרות מאירה אלדר. שהסבירו למהיגות על הסיכונים שבסרטן השד ועל החשיבות בבדיקה מוקדמת אשר יכולה להציל חיים במקרים רבים.

שרון מרק: "חודש המודעות העולמי לסרטן השד נפתח בראשון לאוקטובר, וכמו כל שנה הלביאות מקדמות פעילות עירונית במרחב הציבורי להעלאת המודעות לנושא חשוב זה. השנה, הסגר לא מאפשר לנו זאת, אבל הוא לא מונע מכן לגשת ולהיבדק בבדיקות תקופתיות אצל כירורג/ית שד, במכון הממוגרפיה, בניידת של האגודה למלחמה בסרטן ואצל הרופאה המטפלת. קבעו תור באפליקציה של קופת החולים שלכן. זכרו – גילוי מוקדם מציל חיים".

שרון שדור, ראש אגף מכונים ומרפאות: "לתושבות ולתושבי אשדוד, יש במה ובמי להיות גאים. בבית החולים קיים הציוד המתקדם ביותר, לצד רופאים מנוסים ומקצועיים וזמינות תורים. לא משחקים ולא מתפשרים על הבריאות, בוא להיבדק. אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם"

ביקורן של שרון מרק וראשת העיר כפר יונה שוש כחלון כידור בבית החולים אסותא אשדוד. צילום: שירן פרץ

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר