קיריל לאחר הניתוח לצדו של ד"ר רון למדן. צילום: בית חולים אסותא אשדוד

בן 10 התלונן במשך שבוע על כאבים – באסותא אשדוד מצאו עיפרון באורך 7 סמ' ברגלו

לפני שבוע שיחק קיריל בחדרו, לאחר שקפץ על המיטה הרגיש בכאב עז ברגלו ועיפרון שבור סמוך אליה. בהתחלה צילום בטיפול בקהילה לא אתר דבר, אך בדיקה של בית החולים גילתה את הבעיה

פורסם בתאריך: 1.10.20 12:48

     

קירל אלאבוגין בן העשר הגיע אמש (רביעי) לבית החולים אסותא אשדוד, כשהוא מתלונן על כאבים ברגלו. עם הגעתו הוא הופנה למיון ילדים, שם פגש אותו ד"ר עידו ולניץ. מבירור המקרה עלה כי לפני שבוע קירל שיחק בחדרו, קפץ על מיטתו והרגיש כאב חד בברך ימין כאשר עיפרון שבור נמצא בסמוך. הוריו של קירל סיפרו שפנו באותה העת לטיפול בקהילה, שם נשלח בין היתר לבצע צילום רנטגן שלדברי ההורים פוענח כתקין וקירל נשלח חזרה לביתו עם הנחיות לטיפול מקומי בפצע בלבד.

העפרון השבור שחדר לרגלו של קיריל, באורך 7 סנטימטרים. צילום: בית החולים אסותא אשדוד

ד"ר עידו ולניץ ששמע את תיאור המקרה מההורים החליט בו במקום לשלוח אותו לצילום רנטגן נוסף – התוצאות חזרו והראו כי קיים חפץ שר באורן 7 סנטימטר חדור לרגל באזור הברך הימנית. קירל אושפז להמשך טיפול שכלל ניתוח במחלקת אורתופדית ילדים של אסותא אשדוד, בהובלתם של ד"ר רון למדן מנהל המחלקה וד"ר רונן סבר מאורתופדית ילדים. הניתוח עבר בהצלחה, והעיפרון הוצא מרגלו של קירל, שצפוי להשתחרר לביתו עוד היום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר רון למדן: "מדובר במטופל שסבל במשך שבוע מחפץ זר שחדר לרגלו הימנית ולא זוהה בבדיקה בקהילה טרם הגעתו לבית החולים. עם הגעתו זיהינו בביה"ח את הבעיה וקירל הוכנס לניתוח שהוכתר בהצלחה. זו ההזדמנות לבקש מההורים, דווקא בעת הזו כאשר הילדים אינם במסגרות, נדרשת השגחת ייתר על הילדים ומעשיהם בנוסף, כאשר הילד מתלונן ולא מרפה, גשו לבית החולים, אנחנו כאן. תמיד"

קירל אלאבוגין עם העיפרון. צילום: בית החולים אסותא אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר