מחלקת קורונה בבית חולים קפלן ברחובות צילום: המרכז הרפואי קפלן
מחלקת קורונה בבית חולים קפלן ברחובות צילום: המרכז הרפואי קפלן

אושפזין קורונה: 381 חולים חדשים בעיר, 3,155 חולים פעילים

פורסם בתאריך: 1.10.20 10:59

     

על רקע הידוק הסגר ומאמצי עיריית אשדוד להגביר את אכיפתו, מספר החולים הפעילים בעיר הגיע הבוקר (חמישי) לרף חדש אם כי לא מפתיע, של 3,155 חולים פעילים. עליה של עוד 381 חולים חדשים מאז אתמול. כמו כן ביממה האחרונה שני תושבי העיר נפטרו עקב סיבוך הנגיף – ללי נניקשוילי בת 51 שנפטרה אתמול בבוקר ומרדכי לוי בן 77 שנפטר בבית החולים בלינסון במהלך הלילה.

במהלך השבוע האחרון בוצעו 8,976 בדיקות קורונה לתושבי העיר, 1,731 מהן חזרו חיוביות – 19% מכלל הבדיקות, משמע כמעט אחד מכל חמישה נדבקים חיובי. מתחילת התפרצות הנגיף בארץ 8,677 תושבי העיר נמצאו חיוביים לנגיף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התריע ביום שלישי האחרון כי על אף קיומו של הסגר מראש השנה, התפשטות התחלואה בעיר לא עוצרת, וביקש מהתושבים למלא ולעקוב אחר מלוא ההנחיות של הממשלה ולהימנע מכל התקהלויות שלא לצורך. כמו כן הודיע העירייה על הגברה של האכיפה בעיר.

הממשלה אישרה אמש מספר תקנות חדשות בתיקון חוק סמכויות הקורונה בניהן חוק אשר נועד להגביל את קיום ההפגנות באופן זהה להגבלות על התקהלות – מרחק של עד קילומטר ממקום המגורים, עד 20 איש, ובמרחק שני מטר אחד מהשני. כמו כן אישרה הממשלה להאריך את הסגר עד ה-14 לאוקטובר וכשהיא גם פוסקת על איסור שהייה בסוכה של אדם אחר, עברה שגובהה הקנס שלה יעמוד על 500 שקלים. בכדי שהתקנות יכנסו לתוקף עליהן לעבור קודם אישרור של ועדת החוקה בכנסת הצפויה להתכנס בשעות הבוקר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר