בדיקות קורונה באשדוד. צילום: פבל
בדיקות קורונה באשדוד. צילום: פבל

יומיים ברציפות: מעל 300 נדבקים חדשים בעיר ביממה

לאחר שאתמול שברנו שיא חדש של 355 מאומתים חדשים, היום משרד הבריאות מדווח על עוד 337 חולי קורונה בעיר. בנוסף -מספר החולים באזור הסיטי ממשיך לטפס

פורסם בתאריך: 24.9.20 11:05

     

אתמול חצתה אשדוד שיא נוסף של מספר חולי קורונה עם 355 מאומתים חדשים בתוך העיר. היום (חמישי) נתוני משרד הבריאות ממשיכים להצביע על אותה מגמה מדאיגה. מאז אתמול בבוקר עד עכשיו, עוד 337 תושבים קיבלו תשובה חיובית לקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




על פי הנתונים, מספר החולים הפעילים בעיר עומד כעת על 2,238, כאשר 1,273 מתוכם אותרו רק בשבוע האחרון. כך שעל כל 10 אלף תושבים ישנם 99 חולים פעילים. סך המאומתים בעיר מתחילת התפרצות הנגיף עומד על 7,738.

בבחינה של התפשטות הנגיף על פי החלוקה לרובעים, רובעים ז' וג' עדין מובילים בהדבקה עם מעל 250 חולים פעילים. הסיטי כבר עקף את רובע ח' והתקדם למקום השלישי עם 202 חולים פעילים(!), כאשר אתמול דווח בעירייה על 41 חולים חדשים המתגוררים בשכונה. מספר שהיה קטן יותר ממספר החולים החדשים היומי של רובע ז', ושני רק לנתוני ההדבקה של רובע ג'.

נתונים לתאריך 23.9.20, קרדיט: עיריית אשדוד

על רקע העליה הבלתי נשלטת בתחלואה, העומס בבתי החולים ובמחלקות הקורונה במיוחד, וכנראה גם המשך ההפגנות נגד התנהלות ראש הממשלה. הבוקר, אישרו השרים הטלת סגר מלא החל ממחר (שישי) בשעה 14:00, שימשך עד אחרי החגים. רק מקומות עבודה חיוניים יורשו לפעול, ותתאפשר הפגנה במרחק של עד קילומטר מהבית בהתקהלות המוגבלת לעד 20 איש בלבד. עם זאת, ביום כיפור תתאפשר תפילה בבתי הכנסת ויותרו משלוחים ממסעדות בזמן הסגר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר