ג'ני צ'רוואני, צילום ראובן שניידר

רכילות שבועית: ג'ני נוצצת וקלוד עובר לת"א

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 16.1.20 16:29

     

השבוע חגג המגזין "GoStyle" את תחילת העשור באירוע נוצץ במיוחד שנערך במתחם האירועים “לארה” בצומת כנות. לערב הגיעו כוכבים רבים, ובהם גם ג’ני צ’רוואני ורומי אברג’יל האשדודית.

הדוגמנית הבינלאומית נטלי ברוליץ’ הצטלמה למגזין ינואר של "HarpersBazaar" שיצא לאור השבוע. ברוליץ’ מככבת בשער ומציגה שמלה בעיצוב אישי של הבינלאומית מאשדוד, ריקי דלאל, שנשלחה לנטליה במיוחד לסט הצילומים. ברוליץ’ התלהבה מהעיצוב ויצרה קשר עם בנה של המעצבת, שותף במותג, לגבי שיתוף פעולה עתידי.

ריקי דלאל - נטליה ברוליץ'. צילום: ivan aguirre

נטלי ברוליץ’ בעיצוב של ריקי דלאל. צילום: ivan aguirre

כתב "כאן דרום" אלירם משה חגג השבוע יום הולדת. הוא החליט להעניק מתנה לעצמו והמריא לחופשה מפנקת ברומא. אחרי שביקר בקולוסיאום ובכל האתרים המיוחדים הוא עצר לנוח לשתות קפה טוב ואיכותי ופשוט ליהנות מהחופשה.

אלירם משה

המסרקת האשדודית אלונה ליפשיץ, הידועה בעבודה קפדנית ויצירתית מאוד, חגגה השבוע יום הולדת עם החברות הקרבות במועדון הווקס בחוף הקשתות. אלונה לא כל כך רצתה לגלות את גילה ועדיפה להתרכז בחגיגות. המון מזל טוב בכל מקרה!

אלונה ליפשיץ והחברות

אניה ליאחובסקי, שעד לא מזמן דגמנה, עוברת לצד השני של ההפקה ומתחילה לאפר דוגמניות צעירות בדרך להצלחה.

אניה ליאחובסקי. צילום דניאל כץ

אפי ולאה וקסלברג בהחלט מנצלים יפה את הזמן שלהם ולאט לאט מסמנים צ’ק אין בכל הגלובוס. השבוע הם המריאו ללונדון ואחרי ביקור בביג בן ובמאדאם טוסו הם הגיעו לארמון המלכה ולאחר מכן המשיכו ליהנות מקצת רומנטיקה בפריז.

רחל וקסלברג

גם נטלי בניטה המריאה השבוע לפריז, ולמרות הקור לא נשארה במלון, אלא הלכה לכל המקומות האפשריים וגם הצליחה לגרום לצרפתים ולנו להתמוגג מכמה שהיא יפה. תעשי חיים!

נטלי בניטה

הזמר אסף טסלר מאשדוד מוכר לנו עם השיער הארוך והגולש. רק אממה, השבוע הוא הפתיע את כולם כשהסתפר מאוד קצר, וכל זה לכבוד התחלות חדשות. פרטים בקרוב, מבטיחים.

אסף טסלר

לאחר סופ”ש די סוער הגולשים לא בזבזו רגע מיותר ולמרות הבוץ בים (וגם הסחף ואולי עוד דרעק, אבל למה להיות קטנוניים?), גל דהן ושי אזולאי לקחו את הגלשנים וירדו לקרוע את הגלים. הצלמת המוכשרת שרונה גוטמן צילמה תמונות מגניבות.

גל דהן צילום שרונה גוטמן

הרקדנית והכוריאוגרפית מאיה כהן לא כל כך נהנית להיות סגורה בחדר ללא אפשרות לרקוד, ובשיעור על ייצור אנרגיה היא מכריחה את עצמה לחסוך את האנרגיות ולהקשיב לשיעור.

מאיה כהן

השף מיקי סוויסה וגיסו אמיר מזרחי מתכוונים לפתוח בקרוב את המסעדה האסייתית הכי מדוברת באשקלון. השבוע הם הגיעו לנתב”ג כדי לקבל את פני הטבחים המוכשרים שהגיעו מסין הרחוקה עד לכאן בשביל שלכם יהיה הכי טעים שאפשר.

מיקי סוויסה, אמיר מזרחי והטבחים

 

ג’ני צ’ראוני מוציאה סדרה של שמנים טבעיים ומלחי הרחה להתמודדות עם בעיות נחירות, זיכרון, סטרס ותחושת כע, ואכילה לא בריאה. זאת, כך שמענו, לאחר שהצליחה לגרום לבעלה רוני מאנה להפסיק לנחור.

ג'ני צ'רוואני, צילום ראובן שניידר

השבוע שיאי הקור והגשם שברו שיאים ללא ספק, אבל ברגע שהשמש צצה אופיר ישר היפה מאשקלון ניצלה את הזמן לעלות על ביקיני ולרדת להשתכשך להנאתה בים ולא התרגשה מהקור העז.

אופיר ישר

השבוע הייתה פתיחה של משרדו של עו"ד רואי ספייב בעיר אשדוד. לכבוד האירוע הגיעו המשפחה והקרובים לברך את רואי וכמובן כולם איחלו לו הצלחה בתחום הקשה הזה.

רואי ספייב עם המשפחה

המאמנת שרית באנוז לא רק מאמנת, אלא גם מתאמנת, והאמת די קשה, לכל המרתונים העתדיים, כי היא מתכוונת לנצח בכולם.

שרית באנוז

מאמן הכדורגל עדי פרץ ואשתו היפה ניקול החליטו לנצל את החורף הזה כדי לצאת לחופשה משפחתית. אז הם ארזו מזוודות, לקחו את הילדים הקטנים והמריאו לבודפשט הקרה אך היפה להפליא. הם חזרו לאשקלון עם חיוך מפה לפה ואנרגיות מכאן ועד הונגריה.

עדי וניקול פרץ

תחרות הסבתוש של המדינה, שמפיק הצלם האשדודי האגדי אורי קריספין, הצליחה לעורר עניין אדיר בארץ, ואפילו בנצרת שלחו נציגה לתחרות ושמה אחלאם, שקיבלה המון תגובות חיוביות מהרחוב הערבי שעוקב באדיקות.

סבתוש צילום אורי קריספין

קבוצת נחמיאס, שבבעלות קלוד נחמיאס, עברה למשרדים החדשים בדרך מנחם בגין בתל אביב. עד עכשיו שכנו המשרדים הראשיים באשדוד. הקבוצה בונה, מקדמת, יוזמת ומפתחת פרויקטים בפריסה ארצית: אשדוד, גדרה, מודיעין, רחובות, יבנה, תל אביב, הוד השרון ופתח תקווה.

קלוד נחמיאס קובע מזוזה במשרדים החדשים. צילום חיים קקון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר