שירן ועידן

רכילות שבועית: דורית גנובה, האדווקטים באילת והנובו של ג'סיקה

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 9.1.20 18:52

     

ליהי טולדנו, הבת של אבי טולדנו, השתתפה בתכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון 2020”, ושם, כך התגלה לנו, התחילה זוגיות חדשה עם זמר צעיר בשם אור עמרמי ברוקמן. ליהי עברה את שלב האודישנים עם 91% תמיכה מהקהל, אבל לא הצליחה להיכנס לנבחרת והודחה באודישן השני. הזוג שומר על הפרטיות.

ליהי טולדנו ואור עמרמי ברוקמן. צילום: פרטי

ליהי טולדנו ואור עמרמי ברוקמן. צילום: פרטי

האשדודים שירן מוזס, בעלת מותג אופנה Mini Mo, יחד עם בן זוגה ארז אסייג, עובד משק, חגגו את החלפת לוח שנה לשנת 2020 בדירתם החדשה בעיר, יחד עם חגיגות של זוגיות טרייה. שיר וארז הם הוכחה חיה שאת נובי גוד חוגגים לא רק יוצאי חבר העמים, אלא גם ישראלים. הזוג הטרי מאחל שנה אזרחית טובה לכולם.

שירן ועידן

הדוגמנית דורית רבליס, תלמידת י”ב מאשדוד, התארחה ב”חדשות הבוקר” עם ניב רסקין בערוץ וסיפרה על החוויה המאוד לא נעימה שעברה. היא טסה עם חברים לפסטיבל המוזיקה “וונדרלנד” שמתקיים בהולנד לכבוד חגיגות השנה האזרחית החדשה. בערב הראשון לחופשתה, בזמן שיצאה לבלות עם חבריה, היא אחסנה את חפציה האישיים בלוקר שבכניסה לאחד המועדונים, וכעבור חצי שעה החליטה לצאת וללבוש את המעיל שהשאירה מאוחסן בלוקר יחד עם תיק יקר ערך, ארנק ובו כסף, כרטיס אשראי וכמובן דרכון, אך להפתעתה גילתה שהלוקר ריק מחפציה. הלוקר נפרץ נלקח כל תוכן הלוקר. רותם גור, הסוכנת הצמודה, מסרה בתגובה: “אכן מקרה מצער שגרם לדורית אובדן רכוש והרבה התעסקות במהלך החופשה. אבל מעבר לכך, הכול בסדר, והכי חשוב שהיא חזרה הביתה בשלום”.

הדוגמנית דורית רבליס. צילום מסך קשת 12

הדוגמנית דורית רבליס. צילום מסך קשת 12

הדוגמנית האשדודית אדווה סייר עולה מדרגה ולוקחת חלק בצילומי קטלוג לחברת נעליים צרפתית CASSIS. בקרוב תראו אותה מככבת בפוסטרים ופרסומים בכל רחבי האירופה.

אדווה סייר

קבלו הפקה מיוחד לכבוד הנובי גוד של הדוגמנית והרקדנית ג’סיקה שילין יחד עם מעצבת השיער מספר 1 בעיר אלונה ליפשיץ. על הסטיילינג דיאנה בליסימו ועל האיפור מאיה ספי.

ג'סיקה שילין צילום: אלה טריפליק

מנהל בית הספר לברמנים ברמאסטר יוגב מועלם הוזמן השבוע למשרדי פייסבוק כדי לעשות לעובדים סדנטת מיקסולוגיה. הצלחנו להשיג תמונה מהסדנה המגניבה.

יוגב מועלם

משפחת אביטל בירכה את השנה החדשה ונפגשה לארוחה משפחתית במסעדת פסקאדו, הידועה בכל הארץ אפילו קצת מעבר.

משפחת אביטל

עדי קלנג לא מוותר על שום גל. למרות הסערות עדי עולה על גלים אסטורנומיים, ואפילו השגנו תיעוד קטן של גל עוצמתי מול חופי אשדוד, שעדי פשוט רכב עליו כאילו מדובר במשחק וידיאו.

עדי קלנג צילום בן אונס

הזמרת צליל אלבז בחרה לחגוג את השנה החדשה קצת אחרת. במקום במה ושירה, היא העדיפה ליהנות באירוע משפחתי יחד עם המספרים 2020 ענקיות שיזכירו מאיזה שנה התמונה.

צליל אלבז

נרשמה הצלחה לכנס החורף של מחוז דרום בלשכת עורכי הדין באילת בהובלתו של יו”ר המחוז עו”ד אלעד דנוך מאשקלון. החבר’ה מדווחים על יותר מ—1,000 אדווקטים ובני זוג, שישה בתי מלון, עשרות שופטים, 70 מרצים, פאנלים והופעות. בפאנל שעסק בממשק שבין המשפט והתקשורת השתתפו עו”ד ז’אק חן, אלמוג בוקר, ברהנו טגניה, ד”ר חיים שיין, עו”ד דוד לוי (עורך "כאן דרום – אשקלון"), עו”ד מיטל אולק-אמויאל מפרקליטות מחוז דרום, אלה לוי וינרב מ"גלובס", עו”ד אדיר בן לולו ועו”ד שלום פיניה.

עו"ד אלעד דנוך, עו"ד אבי חימי והשופטת רויטל יפה כ"ץ מרסלו

רז פרי אובחן כסובל מהפרעות קשב וריכוז כשהיה צעיר יותר. הוא לא רצה לקבל טיפול תרופתי ומצא עזרה במוזיקה ובגיטרה שלו. מאז שפרסמנו את האייטם בשבוע שעבר על הסינגל שלו “יום אפור” הוא התחיל לטפס ביוטיוב. ובזכות עבודה קשה הסינגל הגיע השבוע ל—120 אלף צפיות. מאחלים הצלחה ונמשיך לעקוב אחרי הזמר הצעיר.

רז פרי צילום יובל אליאס

 

כל הכבוד להגר קטן המג”בניקית התותחית שסיימה קורס חבלה בהצטיינות. הנה היא בתמונה עם שני חברים לצוות. אבא אלן גאה!

הגר קטן

את השנה החדשה חגגה הדוגמנית הבינלאומית קטי קונלין במסיבה המטורפת שעורכת סוכנות הדוגמניות עלית, שבה היא חתומה. קונלין עלתה על שמלה והצליחה לבלוט במיוחד אפילו ליד כל הדוגמניות הכי מצליחות בארץ. כוכבת!

קטי קונלין

עם השנה החדשה החליטה מעצבת העל ריקי דלאל ללכת לראות את הבת האהובה נועה, שגרה בעיר האורות פריז, ולקחה איתה את בעלה ובנה העיתונאי אביחי דלאל, שנאלץ לקחת הפסקה מלימודיו במכללת ספיר. מה שבטוח, הוא לא הצטער ונהנה מכל רגע.

המאמן האשקלוני עומרי כהן הוא לבטח אחת הדמויות המוכרות והצבעוניות בעיר החוף. השבוע הוא חגג יום הולדת, ולא התפלאנו שכל המי ומי בעיר שלחו לו ברכת מזל טוב, וגם החבר הטוב רוז’ה חטב לא שכח לברך. המדור מצטרף לאיחולים, מזל טוב!

עומרי כהן

הזמרת האשקלונית לירון אברג’ל, יוצאת העונה השלישית של "דה ווייס", כבר זמן רב עושה חיל בארצות הברית. השבוע היא בחרה לקפוץ למקסיקו החמימה לטיול קצר ומלא שמש ובריכה, בזמן שבישראל שורר מזג אוויר חורפי במיוחד.

לירון אברג'ל

יקיר המדור אופיר אמרוסי החליט לנצל את חגיגות העשור החדש בצורה הכי רומנטית ומרגשת שיש. אמרוסי הפתיע את בת זוגו יובל הראל וכרע ברך לעיני החברים והמשפחה, והיא כמובן לא חשבה פעמיים.

אופיר אמרוסי ויבל הראל

גלית גלמן המהממת לא ויתרה על חגיגות השנה החדשה ולכבוד העשור החדש שבפתח עלתה על שמלה ויצאה לחגוג אותו עם חברותיה בעיר הגדולה תל אביב. יפהפייה, כבר אמרנו?

גלית גלמן

לכבוד חגיגות יום ההולדת שלהם החליטו בן פרץ ושני יצחק לחגוג יחדיו בעיר הבירה הרומנית בוקרשט. אז אחרי שהתמקמו במלון השניים מיד ירדו לקזינו, ואחרי ספתח טוב המשיכו לטייל בכל העיר ולהרעיף אהבה אחד על השנייה.

בן פרץ ושני יצחק

כבר סיפרנו לכם ששרה מילר מבלה בימים אלה בארצו של הדוד סם. אחרי שחרשה את אמריקה החליטה לכבוד יום הולדתה לנסוע עד קנדה בשביל לראות את אחד מפלאי תבל: מפלי הניאגרה המדהימים.

שרה מילר

עו”ד רובי גלבוע חגג השבוע יום הולדת, והחברים הטובים מהמשרד לא שכחו והביאו לו עוגת יום הולדת. יחד עם עו”ד לימור רוט-חזן והמתמחה שירית פרץ הוא כיבה את הנרות וביקש משאלה לכבוד יום הולדתו. מזל טוב!

עו"ד רובי גלבוע. באדיבות המצולם

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר