עמנואל לוי גונבת את ההצגה. צילום פרטי

הרכלנים: נתי בקריביים, ג'ק מקפץ ועמנואל על השטיח

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 12.12.19 19:02

     

האיש והאושייה הצלם גל זהבי מאשדוד הגיע ללונדון להקרנת סרט ההמשך “ג'ומנג’י”. לגל מתלווה בת זוגו עמנואל לוי, המוכרת לנו מהרשתות החברתיות. עמנואל לבשה בטקס שמלה אדומה בעיצובה של ריקי דלאל.

גל זהבי ועמנואל לוי צילום פרטי

גליה ומיכאל אוחיון לוקחים פסק זמן, טסים לחופשה חמימה בבוקרשט שברומניה ושולחים לנו תמונה מפארק המים של טרמה.

גליה ומיכאל אוחיון

זוהר כנפי, אם לשלושה, היא לא ממש דוגמנית, אבל כשהילה בן-ישי השתתפה בהפקת צילומי אופנה באקדמיה לאיפור של ליאת כהן אשד, זוהר נחלצה לעזרה והתוצאה לפניכם. זוהר המהממת באיפור של הילה בן ישי.

בייבי פייס, זוהר כנפי. צילום: פרטי

בייבי פייס, זוהר כנפי. צילום: פרטי

משפחת אלמקייס מאשדוד הגיעה בהרכב מלא ובהתרגשות רבה כדי ללוות את שחף ביום הגיוס לצה”ל. המדור מאחל שפשוף קל.

משפחת אלמקייס

השף נתי שפריר, המוכר ממסעדה שהייתה מאוד פעילה באשדוד: בלזק, הגיע לאיים הקריביים כחלק מלווי צמוד של משפחה אמידה שהבטיחה לעצמה לאכול את המטעמים של נתי במשך כל הטיול.

נתי שפריר

אפרופו ריקי דלאל, מעצבת העל חגגה השבוע את יום הולדתה בלי הרבה רעש וצלצולים, אך עם המון קלאס וחום מהמשפחה האוהבת שלה. המדור מאחל לה המון אושר ועושר ובעיקר בריאות. מזל טוב!

ריקי דלאל צילום רונן נג'אתי

אוראל בן מיכאל ממשיך ליהנות מהחורף. אחרי שקפץ לאיטליה הוא חזר ארצה אך ורק בשביל לארוז שוב ולהמריא לבודפשט, בירת הונגריה. בן מיכאל עושה חיים בכל רגע ולא שכח לשלוח ד’’ש לחברים בארץ.

אוראל בן מיכאל

הדרכון של אליק רטושני כבר נשחק מזמן, ואם כבר אז למה לא לחתום בארצות הברית פעם נוספת? רטושני הגיע לטקסס, דלאס והמשיך למיאמי. וכמו שאומרים: החיים יפים!

אליק רטושני

שי ניתאי מטודי הגיע השבוע יחד עם משפחתו האהובה לבקו’’ם בפעם האחרונה כאזרח. ניתאי שלנו עבר את כל שרשרת החיול והתגייס לצה’’ל בשמחה רבה. ואנחנו מאחלים לו שירות מועיל ומהנה!

ניתאי ושי מטודי

וממי שהתגייס למי שהשתחררה השבוע: פרח אטדגי שבה לאזרחות לאחר שגזרה את החוגר, והאבא האוהב מייק לא יכול היה שלא להתרגש מכך ובירך אותה בפוסט ארוך בפייסבוק. בהצלחה!

פרח אטדגי

ליאן גלאם כבר מזמן הפכה את בר פיגל באשדוד לביתה השני ודואגת לעדכן את האינסטגרם בכל ערב שהיא יוצאת לבלות. והפעם תמונה נוספת מערב בלתי נשכח.

ליאן גלאם

תגידו המון מזל טוב לדוגמנית אדר גנדלסמן שחגגה השבוע את יום הולדתה אי שם בארצות הברית. ואנחנו מאחלים לה שנה מלאה בעשייה והצלחה ובעיקר אושר!

אדר גנדלסמן

ג’וני ושני ראש לקחו את זוג החברים הטובים ליאור ועדי מלכה לטיול מעניין ביותר בבלגרד, בירת סרביה. וכמו שאתם רואים, הם לא ממש נחו, אלא ניצלו כל רגע ליהנות יחד ולחוד.

ג'וני ושני ראש עם ליאור ועדי מלכה

עם תחילת השבוע קלי דבש לקחה את החברה הקרובה רויטל סקיי, והשתיים יצאו לנתב"ג ועלו על טיסה ללונדון, שכן חיכתה להן. אחרי ביקור בסטארבקס דבש יצאה לרחובות לונדון ומשכה את כל העיניים.

קלי דבש

עו״ד קובי בל השתתף בסוף השבוע בכנס דיני עבודה בים המלח בסימן 50 שנה לבתי הדין בישראל בהשתתפות בכירים במערכת המשפט, בהם עו’’ד אבי חימי, שגם הצטרף לתמונה משותפת למזכרת!

עו"ד קובי בל ועו"ד אבי חימי

עו״ד ברק בריגה נפגש השבוע עם עו’’ד עמית חדד, פרקליטו הראשי של ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו במשרדו שבתל אביב. בריגה תמך בעבודתו של עו״ד חדד ופרגן לו בפוסט על אודות הדרך הנפלאה שעבר ועל העתיד המזהיר שעוד צפוי בדרך.

עורכי הדין ברק בריגה ועמית חדד

הרקדן אריק ג’ק מצא דרך מקורית למצוא ספונסרים שיתמכו ביצירות אמנות שלו ועשה סט צילומים מיוחד ברחבת המשכן לאמנויות הבמה באשדוד.

אריק ג'ק. צילום: אלכסיי בסין

תיאטרון ברמוזה בניהולו של ג’רום ארוש מתכונן להצגת חנוכה מיוחדת שתעלה בבית אריה קלנג בשם “אגדה ענקית”. רגע לפני כל השחקנים הצטלמו לפוסטר.

ג'רום ארוש

מעצב השיער יהודה אהרוני, המוכר לנו מתחום ההחלקות, הופיע השבוע בפינת המומחים של אתר וואלה. ואילו המומחה בהשתלות שיער יאיר חנונה, הפתיע את אשתו עם מתנה מיוחדת לכבוד יום הולדתה: השניים ארזו מזוודות וטסו לבוקרשט.

יהודה אהרוני

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר