ליאור אוחיון. צילום רונן פדידה

תופעה מתפשטת: ליאור אוחיון וסיפורי הרכילות הלוהטים של השבוע

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 28.11.19 16:03

     

אחווה סיטבון כבר בחודש שביעי וכבר מתכוננת ללידה שתהיה בבית חולים בברצלונה, כשלצדה יונתן וגם אימא אמי שתבוא מאשדוד, אין שאלות בכלל. אבל לפני זה היא מתכננת קפיצה קטנה לארץ כדי לוודא שסבתא זוכרת להכין עוגיות לברית (טוב, לא רק בשביל זה).

אחווה, יש לך חשקים מיוחדים בהיריון?

“האמת שבאופן מפתיע לא ממש. לאחרונה היה בא לי מלוואח והצלחתי להשיג כאן של הארץ. בקטע הזה יונתן ממש הרוויח, אני לגמרי אוכלת כמו מקודם, אולי קצת יותר מתוק”.

אז את לא מעירה אותו בלילה ללכת לקנות לך גלידה?

“לאאאא, כלום, איזה שווה לו, אה!?”

בשבוע שעבר העלתה אחווה תמונה לאינסטגרם כשהיא עונדת טבעת במענה למבול השאלות למה היא ויונתן לא מתחתנים. “עם יונתן”, כתבה, “תמיד ידעתי, מהרגע שהוא דפק לי בדלת בדירה הקטנה ברחוב טשרניחובסקי וראיתי אותו בפעם הראשונה, שזה אב ילדי והפרטנר שלי לחיים האלה. וזה מה שחשוב בעיניי, לא סדר הדברים ולא להכניס תחת טייטלים ותבניות. כאן יונתן מאלתר טבעת בתאילנד הקסומה, ואנו בוחרים להמשיך יחד את המסע. בדרך שלנו”.

אחווה סיטבון עם טבעת

העיתונאי יניף כליף קיבל השבוע מתנה גדולה וזכות, גדולה לא פחות, להיות הסנדק של אחיינו המתוק עומר שנולד לא מכבר. כליף עלה על כס הסנדק ובירך את כל האורחים וכמובן את הרך הנולד. המדור מאחל לעומר הצעיר שיגדל לתפארת המשפחה!

יניב כליף

מייזי עשוש, בת 34 מאשדוד, קיבלה כבוד ממגזין “הנדלן” עם כתבה ענקית שעושה כבוד לנשים במקצוע הכי גברי בעולם, לכאורה. מייזי היא מנכ”לית בחברת פרח, חברה למיחזור פסולת בניין, ועושה את זה כאילו נולדה עם לגו ביד במקום בובות ברבי.

מייזי עשוש. צילום בר כהן

כוכבת תכנית הבישול ״מאסטר שף״ ליאור אוחיון (27) מגן יבנה נבחרה להוביל את קמפיין סתיו-חורף 20/19 של חברת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. ליאור הקימה מותג מצליח של בגדי ים ״לומייר״ כשהייתה בת 19. לאחרונה השתתפה בתכנית בישול ״מאסטר שף״ ושם הגיעה לחמישייה האחרונה שהיא סוחפת את קהל הצופים. לפני כמה חודשים פתחה בר קולינרי חדש ״סר עבדול״ בשוק הפשפשים ביפו. אחותה הודיה היא דוגמנית במיל' ואחיה מתן כדורגל, לשעבר הפועל באר שבע.

ליאור אוחיון. צילום רונן פדידה

ליאור אוחיון. צילום: רונן פדידה

חברת מועצת העיר ד”ר אפרת אוחיון נאור (המקומיות) הגיעה ביום שישי האחרון למספרה החברתית של שמוליק דואק באשדוד כדי לגזור את שערה הארוך ולתרום לילדים חולי סרטן. אפרת ויתרה על צמה באורך 30 סנטימטר לטובת העניין. שאפו.

ד"ר אפרת אוחיון נאור אצל הספר שמוליק דואק

אם חשבתם שאצלנו מתחיל להתקרר, אז באמסטרדם כולם כבר לבושים חם מאוד, וגם רחל פולק, שהמריאה לחופשה מפנקת יחד עם חבריה לעבודה. מה שבטוח שהיה לה מאוד חם בלב. פולק לא התעצלה ולמרות הקור הסתובבה בכל אמסטרדם ולא ויתרה על הצ’יפס המקומי והאהוב.

רחל וקסלברג

אחרי ששמעו שליאונל מסי ונבחרת ארגנטינה מגיעים לארץ האחים התאומים יובל ואריאל טאוב, שניהם תוצרת ארגנטינה, לא ויתרו על ההזדמנות לפגוש את האליל שלהם ונבחרתם האהודה ארגנטינה בישראל ונהנו מכל רגע. והאמת? גם אנחנו!

האחים יובל ואריאל טאוב

ביום ראשון נערך ערב פרמיירה לעונה חדשה של הקומדיה “שנות ה-80” בבית לסין. באירוע הקרינו את הפרק הראשון של העונה החמישית לעיני צוות השחקנים בליווי בני ובנות הזוג. בין הכוכבים נכחו שחקנים אשדודים שהפכו לקסט קבוע בתכנית: סיון אטנר, 32, ההריונית שמגלמת את פרידה יושייב, מעצב השיער שי קרומנה, 36 ואילן אדרי, 48. בעונה החדשה יש פרק שלם שנכתב על חייו האישיים של אילן, ואילו שי זוכה לפתוח דלתות חדשות בקריירת המשחק ובקרוב יפציע בסדרה נוספת. כל הפרטים בהמשך.

שיקרמונה ומירי בוהדנה צילום פרטי

שי קרמונה שלום אסייג

שי קרמונה ומני אסייג

העורך שלנו באשקלון דודי לוי קיבל את התואר “עיתונאי מקומי מצטיין” מאיגוד דוברי הרשויות המקומיות. לאחר הטקס הוא דאג לתעד בסלפי עם העיתונאים הבכירים מהשטח, אלמוג בוקר ותמיר סטיינמן, שזכו אף הם בפרסים.

תמיר סטיינמן דוד לוי אלמוג בוקר צילום פרטי

משפחת גלאם הגיעה בבוקר יום רביעי בהרכב מלא ללשכת הגיוס בבאר שבע לרגל גיוסה של הבת הבכורה שילת. ראש העירייה תומר גלאם: “אני מלא התרגשות וגאווה לראות את בתי הבכורה עושה צעד כה משמעותי וחשוב בחייה ומצטרפת לשורותיו של צבא ההגנה לישראל, הטוב והחזק ביותר שיש. אני רוצה לאחל לכל המתגייסים היום ולכל החיילים בצה”ל, הצלחה רבה. שאלוהים ישמור עליכם ויחזיר אתכם הביתה בשלום”.

גלאם ומשעלי

משפחת גלאם

החורף הישראלי כנראה לא אתגר את תאיר אלמקייס ודוד בראשי שבחרו לעלות על ביגוד חם ולהמריא לחופשה רומנטית בברלין, בירת גרמניה. השניים יצאו לסייר בעיר הגדולה וחזרו לאשקלון עם חיוך גדול לא פחות.

תאיר אלמקייס ודוד בראשי

השמש אמנם קצת משקרת, אבל עבור רוז’ה חטב כל שבת שמשית זו הזדמנות מצוינת ללכת יחד עם החבר הטוב ד’’ר חיים ריידר לבקר את הסוסים שלו ולצאת לרכוב, כמו בימים היפים של כפר הנופש הצרפתי. סאלוט!

רוז'ה חטב וד"ר חיים ריידר

גם הפעיל הציבורי ברק חדריאן לא חשש מהמים הקרים וניצל את השבת לטיול קצר עם הסאפ שלו בחוף הים בפלמ’’חים, ולא נראה שמזג האוויר הפריע לו ליהנות.

ברק חדריאן

הפקה נוספת מבית אוליה אסטרין עם הצלם ג’נה לויטס. הם הגיעו לחניון בביג פאשן כדי להראות שהפינות הכי אפלות בעיר צבעוניות יותר ממה שאנשים חושבים וארגנו סט צילום מיוחד.

אוליה אסטרין צילום גנה לויטס

הרקדנית ג’סיקה שילין וקחה חופשה קצרה בווינה ושלחה תמונה מגניבה למזכרת.

גסיקה שילין

בלי סיבה מיוחדת ניירון סמפאיו גונדים החליט לקחת את בת זוגו רותם בן זינו לחופשה מפנקת בבוקרשט, בירת רומניה. השניים נהנו בבריכה ובמלון ויצאו לנצל כל יום בטיול עד תום. תבלו!

ניירון גונדים ספאיו ורותם בן זינו

לילי וחיים אשכנזי המריאו השבוע יחד עם חברים רבים לבאקו שבאזברג’יאן. דווקא כי מדובר במדינה פחות מוכרת, ההפתעה מהמדינה והחוויה המוצלחת היו גדולות פי כמה, והם חזרו ארצה מרוצים ועם המון המלצות.

לילי וחיים אשכנזי יחד עם החברים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר