מרסל מריניוק

ההפתעה של רונג'אן והערב הלא שגרתי בפיגאל

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 7.11.19 21:01

     

ביום שישי האחרון רונג’אן אמרה “כן” לבחיר לבה אבי אביטל בפעם שלישית בטקס חתונה שהתקיים במסעדה של הזוג באשדוד ושנושאת את שמה. הסיפור החל לפני 13 שנים, כשאבי לקח חופשה בתיאלנד, ולהפתעתו התאהב באישה מקומית, רונג’אן, והשניים התחתנו בטקס אזרחי. לאחר מכן הזוג הגיע לכפר של רונג’אן וחתונתם השנייה הייתה טקס תאלינדי אותנטי, עם תלבושות ואוכל מסורתי. השניים עלו ארצה, פתחו מסעדה תיאלנדית קטנה באשדוד כשרונג’אן מבשלת את כל האוכל לפי המתכונים הביתיים, והעסק פרח.

לכבוד מבצע החתונה נרתמו חברים רבים, ובהם יחי זינו ממסעדת פסקדו, שעזר עם קציצות הדגים המפורסמות שלו. את הכלה עזרה להלביש המעצבת הבינלאומית ענבל דרור. השף ניר דהן האכיל את האורחים בפאני פורי טרטר פילה בקר וברוסקטה של רוסטביף סינטה. מירי בוזגלו הייתה אחראית על קינוחים מרוקאיים. השף דניאל דנינו ממסעדת דניאל תרם את המקצועיות שלו בפירות ים. ואת הטקס המרגש ערך העיתונאי והמסעדן ניב גלבוע, חברם הקרוב. אבי ורונג’אן החליפו טבעות ונשיקות. בין הכוכבים בלטו השחקן יגאל עדיקא, הצלם ואושיית האינסגרם גל זהבי, חבר המועצה מאיר אברז’ל, מאמן הכושר רן אפללו ועוד רבים.

עינבל דרור עם רונג׳אן

רונג׳אן . מזל טוב

הזמרת והדוגמנית האשדודית דניאלה ברדה כיכבה בפסטיבל פתיחת שנת הלימודים במכללת סמי שמעון באשדוד, שארגנה השבוע אגודת הסטודנטים שבראשה עומד שגיא אלמקייס, בן הזוג של ברדה (שאגב גם היא סטודנטית, אבל ברימון). באירוע הצבעוני היו דוכני שתייה ואוכל, מוזיקה, והבירה נשפכה כמים. בעמדת הדי—ג’יי — אפיק טחן.

דניאלה ברדה על הבמה. צילום אסף ליבוביץ'

את השבוע האחרון העבירה יונת אלבז בפריז עוצרת הנשימה, שאליה הגיעה כדי להשתתף בחגיגות בר המצווה של קרוב משפחתה שמתגורר בעיר. כמובן שהיא לא יכלה לוותר על ההזדמנות הראשונה לראות את מגדל אייפל.

יונת אלבז

את התמונה הזאת הדוגמנית הבאה של ישראל לא צילמה בתאילנד או בהוואי, אלא כאן בישראל בסחנה, גן השלושה. מרסל מריניוק הגיעה לשם לראשונה בחייה ולא יכלה להפסיק להתפעל מהמקום היפהפה והקדישה פוסט מפרגן לעוקבים.

מרסל מריניוק

המאפרת האשדודית שרית בנוז, בת 52, אימא לשלושה וסבתוש לשני נכדים היא הרכש החדש של צוות תו”ת של המנטור אלון גל. המדור מאחל המון הצלחה.

המאפרת שרית בנוז והמדריך אלון גל. צילום: פרטי

המאפרת שרית בנוז והמדריך אלון גל. צילום: פרטי

יום שישי, הערב ירד, השטן יצא לשחק עם צעירי אשדוד בערב האלווין מיוחד בבר פיגל. הבליינים זרמו על תחפושות, יהודה חכמון עלה לתקלט, והברמנים האדומים הכריחו את כולם לשתות צ׳ייסרים וליהנות. קבלו הצצה.

נהנים בערב איחוד בפאב פיגל. צילום: ניקיטה לובוביץ׳

נהנים בערב איחוד בפאב פיגל. צילום: ניקיטה לובוביץ׳

את הקיץ האחרון שלה שלי שביט העבירה באוסטין, טקסס, שבארצות הברית. כמו שאומר הפתגם: “ברומא התנהג כרומאי”, היא יצאה לחגוג את ליל כל הקדושים והתחפשה לטייסת קרב. אנחנו פרגנו בלייק.

שלי שביט

את יום השבת הקיצי ליזה זגורסקי העדיפה שלא להעביר בחוסר מעש ויצאה לטיול טקרטורונים יחד עם החברים על הדיונות המיוחדות של אזרום הדרום. למרות החול והאבק היא חזרה עם חיוך ממיס הביתה.

ליזה זגורסקי

עובד נמל אשדוד שוקי פארג’ לקח פסק זמן מעבודה וטס לטיול צילומי במצרים השכנה. תעקבו אחרי הפייסבוק של שוקי כי מהטיול הזה הוא יחזור עם כמה אלפי תמונות.

שוקי פארג

לכבוד יום הולדתה של שרון דאבוש החליט בן זוגה משה מלכה להפתיע אותה ולקחת אותה לחופשה בבירת איטליה — רומא. השניים חיזקו את היחסים ביניהם וגם את השרירים ברגליים כשטיילו בכל רומא ולא ויתרו גם על תמונה בקולוסיאום.

שרון דאבוש ומשה מלכה

אחד הזוגות המתוקים ביותר שתראו בסביבה הם גרשון פאפי וויטה רבינוביץ’. השניים חגגו השבוע חמש שנים של זוגיות ואהבה, שמרגע לרגע רק הלכה וגדלה. ואנחנו מאחלים לזוג החמוד עוד המון שנים של זוגיות ואושר!

ויטה רבינוביץ' וגרשון פאפי

תכירו את עדן אוחנה היפהפייה מבת הדר. עדן שלנו הפכה לאחרונה לאושיית אינסטגרם רצינית באזור עם 32k עוקבים (32 אלף לקוראי המדור הוותיקים) שהתפעלו מיופייה, וניתן לראות בדיוק למה.

עדן אוחנה

עובד הנמל שבתאי טל, שלאחרונה פתח חברת צילומי רחפן, קלאוד-וויו, הגיע השבוע למגדלי עזריאלי ועלה לגג בגובה 150 מטרים כדי לצלם את הדוגמנית הנשק של ישראל אורין ג’ולי לכתבה לתכנית של גיא פינס. יחד איתה השתתפה בצילומים דוגמנית אשדודית, ספיר אלגרבלי, שלאחרונה מובילה כמה קמפיינים משלה.

ספיר אלגרבלי צילום שבתאי טל

שני יצחק אוהבת מאוד את העבודה שלה בחברת כוח האדם עדיסול, במיוחד לאחר שארגנו לעובדים חופשה מהחברה לבירת הולנד — אמסטרדם. שני שלנו המריאה עם כל החברים והותירה את בן הזוג בארץ, אבל לא שכחה לחזור עם מתנות וכמובן עם חיוך שאי אפשר לתת לו מחיר.

שני יצחק

את ירח הדבש של יוני ושיר יחיאל הם החליטו לעשות בתאילנד בלי יותר מדי לחשוב. התזמון המצוין אפשר להם להמשיך את הקיץ בארץ היפהפייה, ואנחנו מאחלים להם טיול מהנה ביותר והמון אהבה!

יוני יחיאל ושיר כהן

עו’’ד ואיש יחסי הציבור ברק בריגה הגיע השבוע יחד עם שותפו וחברו לדרך עו’’ד ירדן ביטון לפגישה עסקית עם איש העסקים האשקלוני המצליח אלי אלעזרא, ובקרוב נדע מה הם מתכננים לנו.

ברק בריגה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר