רז פרי מופיע לראשונה ביום הולדת של מר כלב. צילום: פבל
רז פרי מופיע לראשונה ביום הולדת של מר כלב. צילום: פבל

הבכורה של רז וההופעה של צליל

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 24.10.19 16:24

     

השפית האשדודית אירית אדרי פינקה את האמנים שהשתתפו במופע “לילה עם כוכבים 2” (במסגרת פסטיבל אושפיזין מוזיקלי 2019). בין מעדן אחד לאחר הם הצטלמו איתה למזכרת. הכוכבים גם פרגנו לשפית ולאוכל שלה אצלם בפייסבוק ובאינסטגרם. בין הנהנים: יובל דיין, ישי לוי, עידן עמדי, עידן חביב וחנן בן ארי.

אירית אדרי ועידן עמדי. צילום אינסטגרם

המתעמלת אליסה שכטר, שמלווה את קרקס דורטו, מציגה יכולות מרשימות עם חישוק ברמה עולמית, בזמן שהיא תלויה באוויר וגורמת לזה להיראות קלי-קלות. על הצילומים אחראי אביה ולדימיר שכטר, שלא מפספס שום מופע.

אליסה שכטר צילום ולדימיר שכטר

הסייפת והדוגמנית אביטל מריניוק החליטה לנצל היטב את חופשת החגים, ארזה מזוודות והמריאה למקסיקו ולא ממש זזה מהלגונות וחופי הים המהממים של המדינה היפה הזאת. היא אפילו הצליחה לצלול עם כמה כלבי ים שהחזירו לה אהבה.

אביטל מריניוק

תגידו המון מזל טוב לבר גל ועופרי שוורץ המהממים שהתארסו השבוע. השניים יצאו מבעוד מועד לחופשה בתאילנד, שבמהלכה גל החליט להפתיע את בת זוגו ושלף טבעת יהלום יקרה ויפה במיוחד, והיא כמובן הייתה בשוק. מזל טוב!

עופרי שוורץ ובר גל

שלי סקקון החליטה לחגוג את יום הולדה ה-26 בצורה שונה, משפחתית וחמימה בעיר באטומי שבגאורגיה, על רקע הנוף הסתוי של המדינה.

שלי סקקון

מי שלא ראה את יחיאל לסרי חוגג בשמחת תורה לא ראה שמחה שכזאת מימיו. לסרי קיפץ בין מוקדי השמחות, וברובע א’ הרקיד אותו בקצב מסחרר הרב יהודה סבח.

לסרי בשמחת תורה. צילום מוטי כהן

דניאל ברדיצ’בסקי מוכר לכם כבעלי פאב ומכמה חדרי בריחה בעיר, אבל השבוע הוא לקח כמה חברים והלך לבדוק אם הדשא של השכן ירוק יותר. הוא הלך לחדר בריחה ברעננה בסגנון "בית הנייר" ונהנה מכל רגע.

דניאל ברדיצ'בסקי והחברים

עונת הרחצה הסתיימה לה, אבל עבור אופיר ישר כנראה שלא. הבלונדה המעלפת מאשקלון יצאה לחופשה מפנקת באי קורפו שביוון כדי לנצל כל טיפת שמש אחרונה ולנצל את חופשת החגים עד תום.

אופיר ישר

רגע לפני שהחגים הסתיימו להם מתן פרץ החליט שלא לתת להם לחמוק מהר והמריא יחד עם חבריו לאפטר—חגים באמסטרדם. פרץ וחבריו חרשו את כל העיר ונהנו מכל רגע.

מתן פרץ והחברים

בזמן שכולם חוגגים חג סוכות בישראל דניאלה פרקש לקחה פסק משיעורי זומבה וטסה לחופשת בטן-גב באיטליה.

דניאלה פרקש

אושיית האינסטגרם ותכניות הבישול הצלם גל זהבי התארח בתכנית טלויזיה של הגורו של הקינוחים קרין גורן.

גל זהבי וקורין גורן צילום פרטי

היזם נתנאל ברוך המריא השבוע לטיול קצר באיטליה וראה מקרוב את כל האתרים שעליהם חלם להביט מקרוב שהיה כאן בארץ. ברוך נהנה מכל רגע ולא ויתר גם על המאכלים המסורתיים של ארץ המגף. אריוודרצ’י.

נתנאל ברוך

תגידו המון מזל טוב לאופיר אמרוסי שחגג השבוע חצי יובל. לכבוד יום הולדתו ה-25 בת זוגו יובל הראל התניעה את הרכב ויצאה כל הדרך למלון הרברט סמואל בירושלים. השניים העבירו את החופשה בנעימים ואחרי טיול קצר בשוק מחנה יהודה קפצו לתפילה בכותל המערבי. עד 120!

אופיר אמרוסי ויובל הראל

השף מתי וקנין, שלרגע קט היה בתוכניות ריאלטי בתחום הבישול, לא מפסיק לבשל, אבל כדי להטעין סוללות הוא טס ללונדון הקרה ובה הצטלם עם הדמות המצוירת שרובינו גדלנו עליה — מומין.

מתי וקנין

האיש והרכבים, מהיר ולא כל כך עצבני, אלירן טל, הגיע לערב שמחת תורה רק כדי לשמוח ומצא את עצמו רוקד בעיגולים עם ספר תורה מרשים. חג שמח

אלירן טל

ניר קטן ובת זוגו שיר ישראלי רק עברו לגור ביחד וכבר נאלצו לעזוב את הבית, ואין יותר כיף מלעשות את זה כשיוצאים לחופשה. השניים יצאו לחופשה רומנטית באי כרתים, הגדול שבאיי יוון, ולא יכלו לעזוב לרגע אחד את השנייה.

ניר קטן ושיר ישראלי

שבוע שעבר בתל אביב, עיר האורות של ישראל, הזמרת צליל אלבז שלחה לנו תמונה רגע לפני שעלתה להופיע עם קובי פרץ ברידינג 3.

צליל אלבז

מאיר בן גוזי יחד עם בת זוגו שירלי לוי בתמונה חמימה מטיול במרינה באשדוד בחול המועד סוכות. הזוג המתוק הפריח אהבה לכל עבר ופשוט נהנה מכל רגע. השניים התקשו לחזור הביתה. עד הפעם הבאה.

מאיר בן גוזי ושירלי לוי

אלעד זנזורי ובת זוגו ריאל וטורי ממשיכים לחרוש את ארץ ישראל. אחרי שבתחילת החודש יצאו השניים לים המלח, הפעם הם ירדו לאילת לחופשה ארוכה ומיד עלו על ג’יפים לטיול שטח שהשאיר אבק לאחרים.

אלעד זנזורי וריאל וטורי

משפחת חנונה ארזה תיקים וילדים, וכולם ביחד ירדה לאילת לפינוקים בים, באוויר וביבשה. קבלו תמונה של המשפחה הענקית והמצחיקה הזאת בחופשת סוכות.

חנונה

גם המאפרת אדווה סייר ארזה תיק, אבל הפעם תיק בגדים, ועפה לחופשת סוכות בפאפוס. בין חוף הים לנופים המדהימים אפילו הספיקה להצטלם עם כמה חזרזירים מקומיים.

אדווה סייר

חול המועד זהו זמן מצוין לבילוי בחיק המשפחה והחברים, וזה מה שעשו שי בוחניק ובת זוגו שיר ביטרן, שיצאו יחד עם המשפחה לטיול בחיק הטבע והלכו לשיט קיאקים בכפר בלום.

שי בוחניק ושיר ביטרן

למה לשבת בסוכה שבעה ימים אם אפשר לעשות אותם ביוון? זה מה שחשבה נוי מכלוף. היא ובעלה טסו ליוון ולא ויתרו על ביקור בגן החיות באי, וגם הקופים הגיעו לסלפי קטן.

נוי מכלוף

בשלישי האחרון מר כלב חגג יום הולדתו השמיני בהפקת ענק באולמי בלו קאסל. אבל מי שגנב את ההצגה הוא הזמר רז פרי, שכתב את שירו הראשון ״מדברים אהבה״, שכבר מככב בתחנות רדיו שונות בארץ. ביום ההולדת הוא הציג שיר חדש ״יום אפור״ וחלק את אור הזרקורים עם האדון המכובד ההולך על ארבע.

רז פרי "מדברים אהבה". צילום: פבל

רז פרי "מדברים אהבה". צילום: פבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר